اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرروش آمل:

40 میلیون تومان بن بین دانش‌آموزان نیازمند آملی توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل از توزیع 40 میلیون تومان بن و اقلام ضروری در میان دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

40 میلیون تومان بن بین دانش‌آموزان نیازمند آملی توزیع شد

به گزارش خبرگزای فارس از آمل، اکبر لطفی پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سال 91 اظهار داشت: در سال‌جاری برای نخستین بار بنیاد علوی 15 میلیون تومان وسایل موردنیاز دانش‌آموزان مانند کفش و لباس را به این شهرستان اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیز 25 میلیون تومان بن در میان دانش‌آموزان توزیع می‌کند، تصریح کرد: این بن‌ها آماده شده و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

لطفی با اعلام اینکه اکران فیلم‌های جشنواره رشد در کلاس‌های درس هوشمند هزینه‌ها را کاهش داده است، افزود: این امر میزان بهره‌مندی دانش‌آموزان از این فیلم‌ها را نیز افزایش داد.

وی با بیان اینکه آمل در هفته معلم سال‌ آینده معلم نمونه کشوری ندارد، گفت: هشت معلم نمونه استانی به همراه 80 معلم نمونه شهرستانی روز معلم سال 92 در آمل تجلیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه جلسات سوادآموزی در بخش امامزاده عبدالله نیز تشکیل شده است، یادآور شد: باسواد شدن هر فرد برای دولت 400 هزار تومان هزینه دارد و در این زمینه ارزیاب‌هایی به کار گرفته می‌شود تا مطمئن شویم که این هزینه‌ها به درستی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد اسکان شهرستان آمل برای پذیرایی از مسافران نوروزی بیان داشت: علاوه بر آمادگی مدارس سطح شهر، اردوگاه دانش‌آموزی این شهرستان نیز برای مسافران نوروزی که ممکن است دچار بدی آب و هوا در محور هراز شوند نیز تدارک دیده شده است.

این مسئول از اجرای طرح مطالعاتی برای دانش‌آموزان در ایام نوروز خبر داد و افزود: در این طرح دانش‌آموزانی که تمایل دارند در ایام تعطیلات مطالعه کنند و فضای منازل این امکان را به آنها نمی‌دهد در مدارسی که ترتیب داده شده حضور می‌یابند.

وی گفت: در سال‌جاری دو دبیرستان دخترانه و پسرانه به این منظور آماده‌سازی شده که دانش‌آموزان می‌توانند ایام نوروز در آنها مطالعه کنند.

لطفی درباره چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: به دلیل یک شیفته شدن مدارس سطح شهر و نداشتن شیفت عصر، از این بابت نگرانی برای مخاطرات دانش‌آموزان در این روز وجود ندارد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول