اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

ورزش روستاها نیازمند توجه بیشتر است / همدان پیش قراول ساخت سالن ورزشی روستاها

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی فرماندار همدان گفت: ورزش روستاها از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است و این مقوله نیازمند توجه بیشتر است.

ورزش روستاها نیازمند توجه بیشتر است / همدان پیش قراول ساخت سالن ورزشی روستاها

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برگزاری جام دهیاری‌های بخش مرکزی همدان اظهار داشت: برگزاری چنین جام‌هایی در سطح روستایی کمک شایانی به بخش ورزش روستاها می‌کند.

وی افزود: نخستین دوره این جام شور و نشاط خاصی را در روستاها ایجاد کرده بود و همین موضوع سبب شد تا جوانان زیادی به سمت ورزش جذب شوند.

معاون امور عمرانی فرماندار همدان با بیان این‌که بازخورد این موضوع دو برابر چیزی بود که ما فکر می‌کردیم، به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: انتظار چنین استقبال گسترده‌ای را نداشتیم چراکه این جام برای نخستین بار و بدون داشتن تجربه‌ای در همدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: مردم روستاها، شوراها و دهیاری‌های روستاها همت خوبی را در برگزاری این جام از خود به نمایش گذاشتند.

محمدی درباره ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای همدان اظهار داشت: اگر بگویم همدان پیش قراول ساخت سالن در روستاها بوده است، مبالغه نکرده‌ام.

وی تصریح کرد: ما بیش از هفت سالن سقف کوتاه و یک‌هزار و 200 متری را در روستاها ساخته‌ایم همچنین تعدادی را در دست ساخت داریم.

معاون امور عمرانی فرماندار همدان افزود: در روستاهای علی‌آباد، امزاجرد، سولان و تفریجان سالن‌های ما به بهره‌برداری رسیده است و در سه روستای یکن‌آباد، انصارالامام و ده پیاز در حال ساخت هستند.

وی با بیان این‌که امکان ساخت سالن ورزشی برای همه روستاها وجود ندارد، گفت: با قیمت‌های گذشته ساخت هر سالن برای ما 750 میلیون تومان هزینه داشت، ما مکان‌یابی کرده‌ایم که سالن در یک روستا ساخته شود و سایر روستاها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

محمدی عنوان کرد: به طور مثال ما طوری طراحی کردیم که پنج روستای اطراف سولان بتوانند از سالن ورزشی این روستا استفاده کنند.

وی درباره شرایط برگزاری نخستین دوره از مسابقات جام دهیاری‌های بخش مرکزی اظهار داشت: برگزاری نخستین دوره، درس‌های خوبی به ما داد تا در آینده از آن برای برگزاری دوره‌های بعدی استفاده کنیم اما شرایط نخستین دوره بسیار بهتر از انتظار ما بود.

محمدی با بیان این‌که نقطه بسیار با اهمیت این موضوع رسانه‌ها بودند، گفت: جا دارد از شما و خبرگزاری فارس همدان تشکر بسیاری داشته باشیم که به خوبی برای این مراسم استقبال و اطلاع‌رسانی کردند.

گفتنی است؛ خبرگزاری فارس تنها رسانه حاضر در پوشش این مسابقات بود.

نخستین دوره جام دهیاری‌های همدان در سه رشته کشتی، دو و میدانی و فوتسال برگزار شد.

در مسابقات فوتسال این مسابقات تیم روستاهای آبشینه، علی‌آباد و سنگستان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول