اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعالیت کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی صورت می‌گیرد

شناسایی باشگاه‌های ورزشی متخلف لردگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: کمیته بازرسی با انجام نظارت بر سلامت اماکن ورزشی از ادامه فعالیت باشگاه‌های متخلف این شهرستان جلوگیری می‎کند.

شناسایی باشگاه‌های ورزشی متخلف لردگان

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: این شهرستان دارای 16 باشگاه ورزشی و 10 مکان ورزشی است.

وی بر ضرورت بررسی سلامت عمومی اماکن ورزشی این شهرستان تأکید و افزود: بررسی وضعیت بیمه ورزشی، جلوگیری از عرضه مکمل‌های دارویی غیر مجاز و نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط باشگاه‌های ورزشی در سراسر این شهرستان نظارت بر باشگاه‌های ورزشی این شهرستان را بیش از پیش ضروری می‎سازد.

نادری اضافه کرد: تمامی باشگاه‌ها موظفند طبق قوانین موجود وزارت ورزش و جوانان عمل کنند و تلاش ما این است اماکنی که با نام ورزش عجین هستند، هیچگاه فعالیتی خارج از قوانین وزارت ورزش را انجام ندهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان از ابطال مجوز فعالیت متخلفین خبر داد و گفت: در صورت انجام نگرفتن تعهدات از طرف باشگاه با مسئولان باشگاه برخورد جدی خواهیم کرد.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی جوانان این شهرستان در زمینه ورزش افزود: جوانان این شهرستان استعداد‌های فراوانی دارند، به طوریکه ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف مقام‌های کشوری و جهانی بسیاری را کسب کرده‌اند.

نادری افزود: مسئولان استان باید برای تهیه امکانات و شرایط لازم برای گسترش ورزش در این استان به اداره کل ورزش و جوانان استان کمک کنند تا ورزشکاران این رشته‌های ورزشی پرمخاطب بتوانند درخشش خوبی در رقابت‌های ملی داشته باشند.

انتهای پیام/68001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول