اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری سنندج

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج از شروع به کار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری از هفته آینده و با زیرپوشش قرار دادن 5 رشته ورزشی خبر داد.

آغاز فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی سه‌شنبه شب در نشست با رسانه‌های گروهی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان آغاز فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری، با اشاره به شروع به کار این باشگاه از هفته آینده و با 5 رشته ورزشی اظهار کرد: رشته‌های بسکتبال، کشتی نوجوانان، دوومیدانی، کوهنوردی و فوتبال زیرپوشش این باشگاه هستند.

وی با تاکید بر وجود منع قانونی برای فعالیت اعضای شورای شهر در این باشگاه افزود: با تصویب اساسنامه هیئت مدیره این باشگاه متشکل از جلال ولدبیگی، سیدخالد حسینی، کیوان تیشه‌گران، سعید ملکی و مهدی حسام‌شریعتی هستند.

شهردار سنندج بودجه باشگاه در سال ‌جاری را تنها 200 میلیون تومان اعلام و تأکید کرد: این مبلغ به هیچ‌عنوان کفاف هزینه‌های باشگاه را نخواهد داد.

شریعتی ورزش همگانی را جزو سرفصل‌های مطروح شده در سیستم کاری شهرداری دانست و گفت: در این حوزه بر روی پیاده‌روی و دو همگانی متمرکز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه اخیرا در دو استقامت همگانی 2 رکورد کسب شده است لزوم فرهنگ‌سازی بیشتر در این زمینه را یادآور شد.

شهردار سنندج از تجهیز سالن ورزشی عباس‌آباد و استخدام 2 مربی فوتبال در آن خبر داد و تصریح کرد: در سه رده سنی 8 تا 11 سال به صورت رایگان از علاقه‌مندان ثبت‌نام به عمل امده است که به اذعان دادگستری استان تأسیس این سالن موجب کاهش جرائم در این منطقه شده است.

وی همچنین تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها را نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه و فراتر از حد انتظار عنوان کرد.

سنددار شدن 320 ملک شهرداری سنندج

شهردار سنندج همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در سنندج، با تاکید بر تصریح قانون مبنی بر جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز گفت: متاسفانه آئین‌نامه‌ای برای چگونگی این قضیه تنظیم نشده است.

وی با بیان اینکه تا حدود زیادی اینگونه ساخت و سازها را در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله کنترل کرده‌ایم خاطرنشان کرد: البته در این زمینه خلا قانونی وجود دارد.

شریعتی نواحی منفصل شهری را روستاهایی دانست که به شکل شتاب‌زده به حریم شهرستان سنندج افزوده شدند و موجبات افزایش قیمت زمین‌های این منطقه را پدید آورد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: چون این زمین‌ها به صورت قولنامه‌ای بوده و فاقد سند هستند دچار مشکل منع صدور پروانه بوده و موجبات بی‌نظمی‌هایی شده است.

به گفته این مسئول، نیاز اساسی مردم این مناطق در حال حاضر توجه به زیرساخت‌هاست به گونه‌ای که فاضلاب نایسر یکی از معضلات مهم این منطقه تبدیل شده که اصلاح آن به اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

شهردار سنندج در پایان گفت: با همکاری سازمان ثبت اسناد واملاک استان تعداد 320 مورد ملکی که از گذشته متعلق به شهرداری بود شناسایی و صاحب سند شده‌اند.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول