اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک:

باشگاه‌های ورزشی اراک درجه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان اراک از آغاز طرح درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی این شهرستان از سال آینده خبر داد.

باشگاه‌های ورزشی اراک درجه‌بندی می‌شوند

عابد حقدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی با هدف واقعی شدن قیمت خدمات‌ در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی به دلیل سرمایه‌گذاری‌های متفاوت، امکانات و تجهیزات متفاوتی در اختیار دارند که با توجه به این امکانات و تجهیزات خدمات گوناگونی را نیز به ورزشکاران ارائه ‌می‌دهند که طرح درجه‌بندی باشگاه‌ها با هدف ارایه بهتر خدمات ورزشی، ایجاد رقابت در باشگاه‌های خصوصی و همچنین واقعی شدن نرخ خدمات ورزشی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: در حال حاضر 64 باشگاه ورزشی در بخش آقایان و 23 باشگاه در بخش بانوان در این شهرستان فعالیت دارد که بیش از 38 هزار ورزشکار سازمان یافته در این باشگاه‌ها به فعالیت ورزشی مشغول هستند.

حقدادی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح باشگاه‌های ورزشی بر اساس 40 آیتم از جمله پرورش قهرمانان، تعداد ورزشکاران سازمان یافته، نظافت و بهداشت، نحوه امکانات و تجهیزات ورزشی و ... مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گفته وی در طرح درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی تمام باشگاه‌ها بر اساس امتیازهای کسب شده به درجه یک، دو و سه تقسیم‌بندی خواهند شد.

حقدادی درجه بندی باشگاه‌ها را عامل بسیار مهم در نرخ گذاری واقعی خدمات ورزشی دانست.

انتهای پیام/87002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول