اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

اجرای فاز دوم نظام جامع آموزشی ـ تربیتی خانواده در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اجرای فاز دوم نظام جامع آموزشی ـ تربیتی خانواده در بوشهر خبر داد.

اجرای فاز دوم نظام جامع آموزشی ـ تربیتی خانواده در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه آموزش فاز دوم نظام جامع آموزشی ـ تربیتی خانواده به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، توانمندی فکری و فرهنگی خانواده جامعه هدف و همچنین آشنا کردن با مبانی اعتقادی و ارزش‌های اخلاقی و مسائل اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی و بهداشتی و کمک به ایجاد ماندگاری خانواده‌های دین باور، سالم و متعادل اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها با حضور مشاورین دینی و خانواده در سراسر استان انجام گرفت، تصریح کرد: تعداد 325 کارگاه با مباحث اعتقادی، بهداشت، روحی، پیشگیری و کارآفرینی با حضور شش هزار و 693 نفر همچنین آموزش چهره به چهره برای پنج هزار و 539 نفر اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر از دیگر برنامه‌های این طرح به اجرای طرح فلاح به تعداد 922 طرح برای 15 هزار و چهار نفر از مددجویان طرح نظام جامع، 41 دوره آموزشی برای جوانان در آستانه ازدواج با حضور 886 نفر شرکت کننده و در 165 جلسه، 35  دوره آموزشی برای همسران جوان با حضور 922 نفر شرکت کننده و طی 240 جلسه اشاره کرد.

محبی گفت: در ضمن هفت همایش و 26 دوره مسابقه با حضور 437 نفر شرکت کننده و توزیع دو هزار و 591 مجله دیداری شنیداری در بین خانواده‌های نظام جامع در سنین مختلف از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول