اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نمازی خواستار شد

یاری متمکنین به خانواده‌های کم بضاعت در خرید شب‌ عید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: افرادی که تمکن مالی دارند در خریدهای شب عید آنچه را که برای وابستگان خود تهیه می‌کنند، برای خانواده‌هایی که توانایی مالی ندارند نیز فراهم و شادی‌های خود را با دیگران تقسیم کنند.

یاری متمکنین به خانواده‌های کم بضاعت در خرید شب‌ عید

آیت‌الله عبدالنبی نمازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند در خریدهای شب عید آنچه را که برای وابستگان خود تهیه می‌کنند، برای خانواده‌هایی که توانایی مالی ندارند نیز فراهم و شادی‌های خود را با دیگران تقسیم کنند.

وی افزود: افراد متمکن در کمک به افراد بی‌بضاعت مواظب باشند بدون اطلاع دیگران و با رعایت حرمت، شخصیت و کرامت افراد به آنان کمک کنند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه ، پخش تصاویر خرید مردم در بازار شب عید توسط سیمای جمهوری اسلامی را دارای نکات مثبت و منفی در جامعه دانست و گفت: پخش تصاویر خرید مردم در بازار شب عید از این جهت که شور و نشاط مردم مسلمان ایران را برای سال نو، دید و بازدید و گسترش صله ارحام منعکس می‌کند می‌تواند امری مثبت تلقی شود.

نمازی خاطرنشان کرد:تعدادی از خانواده‌ها به دلیل نداشتن امکانات و توان مالی ، حضور در بازار خرید شب عید برایشان فراهم نمی‌شود.

نمازی به بعد منفی پوشش گسترده بازار شب عید در رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: فرزندان افرادی که امکان حضور در بازار خرید شب برایشان فراهم نمی‌شود با پخش این تصاویر، از پدر و مادر خود تقاضای خرید سال نو را دارند و عدم پاسخ والدین‌ به این خواسته فرزندان به دلیل نبود توانایی مالی موجب وارد شدن ضربه روحی و روانی به خانواده‌های بی‌بضاعت می‌شود.

وی با اشاره به تذکرش به رئیس سازمان صدا و سیما در مجلس اخیر خبرگان رهبری در خصوص پخش تصاویر خرید شب عید از سیما گفت: با پخش تصاویر خرید مردم از سیما مخالفتی نیست اما باید به ابعاد منفی آن نیز توجه داشت و در کنار پخش گزارشات خرید مردم توضیح داده شود که تعدادی از خانواده‌ها توان خرید ندارند و نیازمند کمک هستند.

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول