اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز مطرح کرد

حمایت ویژه از کارخانه‌هایی با چالش مالی

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: باید تلاش کنیم تا موانع اقتصادی که پیش روی صنعت‌گران در استان البرز است را برداریم و با برنامه‌هایی اصولی از کارخانه‌ها و صنایعی که در آستانه تعطیلی قرار دارند، حمایت ویژه نماییم.

حمایت ویژه از کارخانه‌هایی با  چالش مالی

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم صنایع را با رشد و تولیدات بیشتر مواجه کنیم باید رقابت را در بین آنان ایجاد نماییم.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صاحبان صنایع نیازمند سرمایه در گردش اولویت‌بندی می‌شوند.

این مسئول تأمین سرمایه در گردش برای صاحبان صنایع را مهم ارزیابی کرد و افزود: با این اقدام از این صنایع حمایت شده و آنان می‌توانند بخشی از مشکلات خود را مرتفع نمایند.

عربیان با بیان اینکه البته این گونه حمایت‌ها نمی‌تواند در درازمدت پاسخگو باشد افزود: این گونه حمایت‌ها موقتی است که در درازمدت پاسخگوی آنان نیست.

استاندار البرز اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا موانع اقتصادی که پیش روی صنعت‌گران در استان البرز است را برداریم و با برنامه‌هایی اصولی از کارخانه‌ها و صنایعی که در آستانه تعطیلی قرار دارند، حمایت ویژه نماییم.

عربیان ادامه داد: البته با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان البرز کارخانه‌ای که منجر به تعطیلی و بیکاری شود نداشتیم و مشکل سرمایه در گردش با اولویت از سوی بانک‌ها در حال تأمین است.

وی ادامه داد: صاحبان صنایع باید از طریق رقابت و افزایش بهره‌وری هزینه تمام شده کالای خود را کاهش دهند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند. برای اینکه به خودکفایی و استقلال در عرصه اقتصاد و صنعت برسیم و تولید را به عنوان نیروی پیش برنده خودمان تبدیل کنیم باید صنعتگران بیشتر از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول