اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار خواستار شد

گزارش عملکرد مسئولان به مردم در سال 91

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: تمام مسئولان باید گزارش عملکرد خود را در سال 91 با شعار«چه کرده‌اند» به طور شفاف به مقام معظم رهبری و مردم ارائه دهند.

گزارش عملکرد مسئولان به مردم در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار داشت: سالی که گذشت می‌تواند آزمونی جدی برای مدیرانی باشد که آنچه را که داشتند در طبق اخلاص قرار داده و به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند و مردم هم به درستی قدردان این گونه مدیران هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید گزارش عملکرد خود را در سال 91 به مقام معظم رهبری و مردم ارائه کنند، ادامه داد: تمام تلاش دشمنان این بود که جلوی رشد و پیشرفت انقلاب شکوهمند اسلامی را بگیرند به فضل خداوند تمام نقشه‌های آنان منتهی به شکست در مقابل اراده آهنین مردم ایران شد.

خطیب جمعه چابهار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات موجود در کشور به خاطر سوء‌مدیریت‌ها است؛ مسئولان باید به فکر مردم و رفع مشکلات آنان بوده و این مشکلات را به حداقل کاهش دهند.

موسوی با اشاره به 23 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید یادآور شد: شهید و شهدا شرایط و مشخصاتی دارند و آنگونه که از آیات و روایات قرآن بر می‌آید؛ نشان از جایگاه بسیار رفیع این کسوت است؛ پس حواسمان باشد که چه کسی را شهید خطاب می‌کنیم.

امام جمعه چابهار با بیان مقام شامخ شهدا و جایگاه معنوی آنان در نزد پروردگار خاطرنشان کرد: امکانات و تسهیلاتی که به عنوان خدمات به خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان ارائه می‌شود؛ بسیار ناچیز است؛ چراکه خداوند شهدا را تکریم ویژه‌ای کرده است، بنابراین باید نظام، دولت و مردم نیز به خاطر مقام والای این بزرگواران، خانواده‌های آنان را تکریم و مشکلات دنیوی آنها را برطرف کنند.

موسوی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در بین اعضای خبرگان رهبری اذعان داشت: مسئولان باید بیانات معظم‌له را فصل‌الخطاب قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانند.

وی از مسئولان خواست با وحدت و کار کردن برای مردم، رضای خدا را همواره مدنظر قرار داده و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

انتهای پیام/75001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول