اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

چتر حمایتی بر سر ورزش کردستان می‌گسترانیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: چتر حمایتی خود را بر سر ورزش این استان می‌گسترانیم تا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارند با الگوگیری از باشگاه شکوهی به انجام این مهم مبادرت ورزند.

چتر حمایتی بر سر ورزش کردستان می‌گسترانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مهران تیشه‌گران دوشنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم هندبال بانوان شهید شاهرخ شکوهی در سالن بهنام‌شاد سنندج با بیان اینکه برای نخستین‌بار است که یک باشگاه خصوصی با تحمل رنج و مشقت فراوان و صرف هزینه‌های سنگین موفق به افتخار آفرینی در ورزش گروهی هندبال می‌شود اظهار کرد: موفقیت حاصل شده بسیار جالب توجه است.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از قهرمانان تیم هندبال کار کوچکی است که از جانب مدیران و مسئولان با همراهی مدیریت باشگاه برای این تیم صورت گرفته است خاطر نشان کرد: سهم مدیریت باشگاه در این افتخارآفرینی غیر قابل انکار است.

مدیرکل ورزش و جوانان با یادآوری وجود مشکلات و تنگناهای مالی در ورزش کشور و به تبع آن در ورزش استان تصریح کرد: با عنایت به اینکه دولت از امکانات و منابع مالی محدودی در این زمینه برخوردار است لزوم حضور بخش خصوصی در ورزش پررنگ‌تر می‌نمایاند.

تیشه‌گران حضور باشگاه شکوهی در چهار رشته ورزشی با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه را نشانه عزم و اراده راسخ این مجموعه برای خدمت به ورزشکاران کردستان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه باید تعداد باشگاه‌های خصوصی این‌چنینی در سال 92 افزایش یابد خاطر نشان کرد: باشگاه‌های جدید باید بتوانند در رشته‌های دیگری چون تنیس روی میز، بسکتبال و والیبال فعالیت کنند تا بتوانند در سطح کشور عرض اندام کنند.

به گفته این مسئول باشگاه شکوهی هم با توجه به قابلیت‌های ورزشکاران کردستانی می‌تواند در این رشته‌ها تیم‌داری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه اداره‌کل به علت کمبود اعتبارات نتوانسته آن‌چنان که شایسته ورزش استان است فعالیت کند، تاکید کرد: با این وجود چتر حمایتی خود را بر سر ورزش کردستان می‌گسترانیم تا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارند با الگوگیری از باشگاه شکوهی به انجام این مهم مبادرت ورزند.

تیشه‌گران در خصوص هندبالیست‌های بانوی این تیم اظهار کرد: به طور حتم اگر این بازیکنان می‌خواستند در تیم‌های استان‌های دیگر بازی کنند درآمد بیش‌تری نصیبشان می‌شد اما چون به استان خود عشق می‌ورزند از پیشنهادهای مالی دیگر تیم‌ها گذشتند تا برای هندبال کردستان افتخار آفرینی کنند.

وی نقش خانواده‌های این ورزشکاران را در تشویق و حمایت آن‌ها ستودنی ارزیابی کرد و افزود: خانواده‌های ورزش دوست کردستانی قدر فرزندان خود را دانسته و برای رشد و شکوفایی آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان رشته هندبال را از رشته‌های بسیار پرطرفدار در کشور و استان یاد کرد و با اشاره به کسب عنوان سومی تیم شکوهی در مسابقات لیگ برتر امسال افزود: در انجام این مهم نقش تماشاگران و سرمایه‌های اصلی ورزش تأثیرگذار و قابل تقدیر است. چراکه آنها در تمام بازی‌های این تیم با حضور فعال و گرم خود در سالن و با تشویق‌های پرشور و حرارت، بازیکنان را برای رقابت بهتر و تلاش بیش‌تر تهییج می‌کردند.

تیشه‌گران در پایان کار هیئت هندبال کردستان را پس از کسب این موفقیت حساس‌تر از گذشته دانست و با بیان اینکه هیئت باید با انرژی دو چندان در مسیر رشد و ترقی هندبال گام بردارد خواستار استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بخش خصوصی توسط هیئت در این رشته ورزشی شد.

انتهای پیام/79012/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول