اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

بستر حضور سرمایه‏گذاران جدید در سمنان فراهم می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: با تدابیر اتخاذ شده، بستر حضور سرمایه‏گذاران جدید در سمنان فراهم می‏شود.

بستر حضور سرمایه‏گذاران جدید در سمنان فراهم می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز فرماندار شهرستان سمنان و جمعی از مسئولان از چند کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی سمنان بازدید کردند.

در این بازدیدها، مسئولان کارخانه‏های تولیدی در خصوص مشکلات و برنامه‏های سال 92 با فرماندار شهرستان سمنان بحث و گفت‏وگو کردند.

حسن سعدالدین فرماندار سمنان در این بازدید گفت: سعی خواهیم کرد در رفع مشکلات احتمالی کارخانه‏های تولیدی در شهرستان پیگیری لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از طرفی تلاش می‏شود تا با فراهم ساختن زیرساخت‏های لازم در مرکز استان سمنان، بستر حضور سرمایه‏گذاران جدید در شهرستان را فراهم آوریم و درصدد آن هستیم که در سال آینده در راستای حمایت از تولید و واحدهای تولیدی، جلسات تخصصی متعددی را با حضور مسئولان برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: مشکلات واحدهای تولیدی را در این جلسات بررسی خواهیم کرد و در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی و رفع مشکل نقدینگی آنان تدابیر لازم را می‏اندیشیم.

سعدالدین با بیان این‌که محصولات تولید شده در این کارخانجات علاوه بر تأمین نیازهای داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می‏شود، گفت: بر اساس پیش‏بینی کارشناسان، سال 92 سال رونق اقتصادی و افزایش تولید و جذب سرمایه در ایران خواهد بود.

وی رفع مشکل بیکاری را از مهم‏ترین اهداف و سیاست‏های دولت خواند و تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و اعطای تسهیلات بانکی از سوی دولت تصدیقی بر این موضوع است.

فرماندار شهرستان سمنان رفع مشکل بیکاری جوانان را مهم‏ترین عامل کاهش آسیب‏های اجتماعی و آرامش و امنیت روانی در خانواده‏ها دانست.

سعدالدین گفت: استفاده از ایده‏های جوانان نخبه در کارآفرینی و استفاده از تکنولوژی‏های روز دنیا ضمن افزایش تولید، رتبه و جایگاه ایران را در سطح بین‏المللی در حوزه اقتصادی ارتقا خواهد بخشید.

در بازدید کارخانه نساجی کویر، شرکت رویان دارو و شرکت الگانت در شهرک صنعتی سمنان با اشتغال به کار بیش از یک‌هزار نفر به صورت مستقیم، همچنین مسئولانی از فرمانداری شهرستان سمنان، شرکت شهرک‏های صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره تأمین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول