اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد با حضور مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

برگزاری ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اولین نشست بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد ظهر امروز با حضور امام جمعه مرکز این استان، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

علی عالی‌پور اظهار داشت: هر ساله در سطح کشور به مناسبت سالگرد قیام 15 خرداد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برنامه‌های مختلف و گوناگونی به همین منظور به ادارات مربوطه در سطح استان‌ها ابلاغ می‌شود که آن‌ها نیز موظف به اجرای هرچه بهتر چنین برنامه‌هایی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: تشکیل ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در سطح استان با توجه به اینکه نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی منشأ آن قیام خرداد 42 و شهادت شهدای روحانی در مدرسه فیضیه و مدارس علوم دینی بود؛ امسال در سطح کشور شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به تشکیل این ستاد در سطح استان‌ها داشته است.

عالی‌پور خاطرنشان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توجه به این مهم، این ستاد با تشکیل شش کمیته کاری عملاً از امروز به برنامه‌ریزی، پژوهش، تحقیق و تبیین دستاوردها و برگزاری همایش و مراسمات ویژه برای 15 خرداد 92 اقدام می‌کند.

وی به تشریح و وظایف کاری کمیته‌ها پرداخت و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات با توجه به وظیفه محول شده در این خصوص با تشکیل شش کمیته کاری از جمله با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی متشکل از صدا و سیمای استانی، روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌ها برای این مراسم برنامه‌ریزی می‌کند.

این مسئول افزود: کمیته فرهنگی زیرنظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد با دیگر اعضای زیرمجموعه، کمیته یادواره شهدا با همت بنیاد شهید، کمیته آموزش و پژوهش با مسئولیت حوزه علمیه و دانشگاه یاسوج، کمیته ساماندهی هیئت‌های مذهبی به همت سازمان تبلیغات و کمیته مراسم با حضور دستگاه‌های فرهنگی به ایفای نقش می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه این ایام تقارن با انتخابات و زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان و دانشگاه‌ها را دارد، کمیته‌های کاری تشکیل شده برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد را باید از هم‌اکنون آغاز کنند.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول