اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مطرح کرد

اجرای طرح مشکات با هدف توسعه امر حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از اهداف طرح مشکات پرورش فرهنگیان بسیجی خواهر در جهت توسعه امر حجاب و عفاف و نهادینه کردن، ارتقاء و تعمیق این معروف اثرگذار است.

اجرای طرح مشکات با هدف توسعه امر حجاب و عفاف

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یاسین اکبا ظهر امروز در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: از آنجایی که جنگ نرم دشمن بشدت علیه باورها، اعتقادات و اندیشه‌های اصیل اسلامی در جریان است که در این تقابل نابرابر، قشر عظیم فرهنگی به‌عنوان دومین تربیت کنندگان فرزندان این آب و خاک می‌توانند بهتر مروج ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اعتقادات کلیدی که ریشه در اصل دین اعم از کتاب الهی و کلام معصومین (ع) دارد، حجاب و عفاف است که حفظ آن در این فرصت بسیار حساس جامعه انقلابی، یک ضرورت انکارناپذیر است بنابراین بهترین راه مقابله با این هجمه عظیم ضدفرهنگی و اعتقادی، ترویج معروفات است که رعایت حجاب و عفاف یکی از آن‌ها است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج فرهنگیان در راستای اجرای ماموریت محوله و ابلاغی با هم افزایی و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها با برنامه ریزی و اجرای زمانبندی، طرح مذکور را با جامعه آماری یک‌هزار و 800 نفر در استان آغاز کرد.

اکبا گفت: سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) با استعانت از درگاه خداوند متعال و با استمداد از یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و با تاسی از فرامین مقام عظمای ولایت و با همدلی، همراهی فرهنگیان عزیز بسیجی، همت خود را در جهت اعتلای ارزش‌های ناب اسلامی به کار خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این طرح مشکات ، پرورش فرهنگیان بسیجی خواهر برای حضور تکلیف گرایانه در جهت توسعه امر حجاب و عفاف و نهادینه کردن، ارتقاء و تعمیق این معروف اثرگذار است.

وی در پایان از همفکری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین ایشان و همچنین مدیریت‌های شهرستان‌ها که زمینه اجرای این طرح عظیم را فراهم آوردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول