اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی:

17 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح حجاب قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی گفت: 17 هزار نفر دانش‌آموز 50 مدرسه زیر پوشش طرح حجاب قرار گرفتند.

17 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح حجاب قرار گرفتند

حجت‌الاسلام محمد مهدی ابراهیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی اظهار کرد: فعالیت‌های اجرایی مرکز در قالب طرح حجاب در مدارس ابتدایی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح حجاب در بیش از 50 مدرسه در شهرهای ساری، اصفهان، شیراز، کاشان، شاهین‌شهر و مشهد برگزار شد که 17 هزار دانش‌آموز زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی با بیان اینکه برنامه‌های طرح حجاب مدارس تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد گفت: دوره حجاب، تبلیغ چهره به چهره و برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی عنوان داشت: 113 نفر از مربیان که طلبه حوزه‌های علمیه هستند در دوره‌های طرح حجاب این مرکز به ارائه آموزش می‌پردازند.

ابراهیم‌پور ادامه داد: راهپیمایی حافظان حجاب با مجوز وزارت کشور و جشن حافظان حجاب برای دختران پایه ششم ابتدایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح خوش‌حجابی گفت: این طرح با هدف تثبیت حجاب دختران گروه سنی هفت تا 14 سال برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی یادآور شد: طرح خوش‌حجابی در شهرهای ارومیه، مشهد، ساری، کاشان و قم اجرا شده که بیش از 2 هزار نفر زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی عنوان داشت: 750 نفر در ارومیه، 400 نفر در کاشان، 400 نفر در مشهد، 300 نفر در ساری و 350 نفر در قم عضو طرح خوش‌حجابی هستند.

ابراهیم‌پور از توسعه طرح خوش‌حجابی در سال 92 خبر داد و افزود: برای اجرای طرح خوش‌حجابی در شهرهای ورامین، کرج، سمنان، تبریز و تهران در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این طرح در شهرهای یاد شده اجرا شود.

وی یادآور شد: پشتیبانی‌های فکری در قالب آموزش، مشاوره و خدمات شهری در این طرح صورت می‌گیرد و تاکنون اجرای آن موفق‌ بوده است.

رئیس مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی با اشاره به برنامه‌های مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب در فضای مجازی گفت: تحولات حوزه حجاب در این پایگاه‌اطلاع‌رسانی رصد شده و در سال 92 نسخه جدید این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/78003/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول