اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری در مازندران خبر داد

17 تا 23 فروردین زمان ثبت‌نام میان‌دوره‌ای مجلس در 3 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مازندران، زمان ثبت نام از داوطلبان برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد را 17 تا 23 فروردین 92 اعلام کرد.

17 تا 23 فروردین زمان ثبت‌نام میان‌دوره‌ای مجلس در 3 شهر مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه مشترک هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ستاد انتخابات در استان مازندران ظهر امروز برگزار شد.

این جلسه به منظور تعامل و بسترسازی و ساز و کار مناسب برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات در 24 خرداد 1392 در محل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان تشکیل شد.

سیدجعفر حسینی‌نیا رئیس هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری استان مازندران پیرامون اهمیت و حساسیت انتخابات پیش‌روی گفت: به دلیل تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای نخستین بار و همزمانی آن با اولین میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد و همچنین پیوند این انتخابات با دهه چهارم انقلاب اسلامی (دهه پیشرفت و عدالت) دارای اهمیت ویژه است.

وی با پدیده‌ساز بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده با توجه به تجارب قبلی و فتنه 88 گفت: به گونه‌ای در حال طراحی هستند که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، فرصتی برای دشمن باشد و تهدیدی برای ما، اما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

حسینی‌نیا در اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: بازتاب وضعیت اقتصادی و اجتماعی به ویژه تحریم و تورم و بیکاری بر فضای انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان به بهانه انرژی هسته‌ای، ایران را تحریم کردند اما آنان با ایجاد فشار اقتصادی و با هدف رو در رو قراردادن مردم در مقابل نظام اسلامی و ولایت، اقدام به این عمل کردند که مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب دندان‌شکنی به دشمنان و یاوه‌گویان داده است و دست رد به سینه آنان زده‌اند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران با تشکر از مردم به دلیل حضور پرشور و گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین در راهپیمایی 22 بهمن از مسئولان خواست تا فضای انتخاباتی 92 را طوری فراهم کنند که مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حضور گسترده در انتخابات پیش روی داشته باشند.

وی با تشکر از همکاری صادقانه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کردند که این تعامل و همکاری تا پایان انتخابات تداوم داشته باشد.

حسینی‌نیا با آمادگی کامل هیئت نظارت استان از نظارت فعال، موثر و کارآمد در انتخابات آینده، شروع ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد را هفدهم تا 23 فروردین 92 در محل فرمانداری تنکابن اعلام کرد.

هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات در استان مازندران نیز گفت: نظر و توجه وی‍ژه نیروهای نظارتی و هماهنگی خوب موجود میان آنها و نیروهای اجرایی همواره باعث برگزاری مطلوب انتخابات خواهد شد در عین حال وظیفه نیروهای نظارتی سنگین‌تر است و نیروهای اجرایی زیر ذره‌بین آنها انجام وظیفه می‌کنند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد ما شورای نگهبان ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است، البته دشمنان در پی این هستند که نیروهای نظارتی و اجرایی را در مقابل هم قرار دهند اما موفق نخواهند شد و همه باید پایبند به قانون باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: بر اساس قانون اگر شورای نگهبان انتخابات را تایید کند پذیرا هستیم چنانچه اگر تایید نکند همین‌گونه رفتار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما موظف به اجرای نظرات شورای نگهبان هستیم.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول