اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشت آزادگان:

20 هزار نفر در بستان زیر پوشش شبکه دفع فاضلاب قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشت آزادگان گفت: با اجرای طرح دفع فاضلاب بستان حدود 20 هزار نفر زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

20 هزار نفر در بستان زیر پوشش شبکه دفع فاضلاب قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت آزادگان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، جواد دغلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان با بیان اینکه نگاه دولت به این منطقه نگاه خوبی بوده است، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به مشکلات موجود این توجه کافی نبوده است.

وی تعامل در حل مشکلات مردم را موثر دانست و افزود: در این برهه زمانی که استکبار جهانی شمشیر را از رو بسته باید تلاش کنیم با همدیگر همکاری کرده و مشکلات مردم را برطرف نمائیم.

فرماندار دشت آزادگان اجرای فاز اول طرح دفع فاضلاب بستان را با توجه به اثرات بزرگ زیست محیطی که دارد بسیار مهم خواند و گفت: ضروریست با هماهنگی بیشتر و افزایش پیمانکاران و جبهه‌های کاری، در اجرای این پروژه‌ها تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح حدود 20 هزار نفر تحت پوشش شبکه دفع فاضلاب قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که حفاری‌ها بلافاصله پس از اتمام کار آسفالت شوند.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول