اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

جمع‌آوری 180 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکو کاری چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از کمک 180 میلیون ریالی مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری خبر داد.

جمع‌آوری 180 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکو کاری چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در خصوص جشن نیکوکاری اظهار کرد: برگزاری جشن احسان و نیکوکاری می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد تا آنان انفاق و دستگیری از نیازمندان را همراه با آموختن علم و دانش، از هم اکنون بیاموزند.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به اینکه انجام کارهای خیر در زندگی انسان از اهمیت بسیاری برخوردار است افزود: در دین مبین اسلام و همچنین قرآن کریم به دستگیری از مستمندان بسیار تأکید شده که دانش‌آموزان با توجه به این فرامین الهی و الگو گرفتن از ائمه‌ معصومین، می‌توانند در شادی هم‌نوعان خود سهیم باشند.

مظاهری با بیان اینکه جشن نیکوکاری می‌تواند احسان و نیکوکاری را در بین دانش‌آموزان ترویج کند، اضافه کرد: داشتن روحیه‌ خیراندیشی و نوع‌دوستی، می‌تواند بر روند رشد و تعالی دانش‌آموزان اثرات مثبت بگذارد.

وی بیان داشت: هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان نیکوکار پس از جمع‌آوری، به دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدارسی که کمک‌ها در آنجا جمع‌آوری شده، منتقل شد تا قبل از رسیدن عید نوروز در اختیار آنان قرار گیرد.

 

این مسئول از کمک 180 میلیون ریالی مردم شهرستان چرام در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: جشنواره نیکوکاری امسال به مدت سه روز با شعار سلامت، توانمندی و تحکیم خانواده همزمان با سراسر کشور در شهرستان چرام برگزار شد.

وی افزود: در جشن نیکوکاری امسال مبلغ 180 میلیون ریال جمع‌آوری شد که از این مبلغ 28 میلیون ریال به صورت نقدی و 152 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به این جشن اهدا شد.

مظاهری با بیان اینکه این مبلغ نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در کم‌ترین فاصله زمانی تا قبل از عید نوروز توسط امدادگران به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: هدف کمیته امداد محرومیت‌‌زدایی از جامعه و برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند می‌باشد که این امر با مشارکت گسترده مردم و مسئولان میسر است.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول