اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

مشارکت بخش خصوصی در فردوس پررنگ است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی شهرداری فردوس بسیار پررنگ است.

مشارکت بخش خصوصی در فردوس پررنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدکاظم اولیایی ‌در گردهمایی شهرداران منطقه سه خراسان جنوبی که به میزبانی شهرداری فردوس برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این گردهمایی انتقال تجربیات و بهره‌گیری از توانمندی‌های هر شهرستان در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی نظم و برنامه‌ریزی، تسلط در ارائه توضیحات مرتبط با پروژه‌ها، آینده‌نگری، تعامل مطلوب بین شهرداری و شورای اسلامی شهر و مشارکت پررنگ بخش خصوصی با شهرداری را از جمله نقاط قوت شهرداری فردوس عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یکی از راهکارهایی را که می‌تواند به شهرداری در روند اجرای پروژه‌های عمرانی کمک کند، مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: این مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهرداری فردوس بسیار پررنگ و واضح است.

اولیایی گستردگی پارک‌های عمومی و محله‌ای در سطح شهرستان فردوس را نقطه قوتی دانست و تصریح کرد: عرض معابر شهر نیز بسیار وسیع است که خود سبب وسعت نظر و تسهیل در رفت و آمد می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری، مدیریت جامع شهری است که نباید به آن به عنوان یک مدیریت عادی نگاه کرد و شهرداران نیز برای پیشبرد اهداف خود به حمایت همیشگی مسئولان شهرستان نیاز دارند.

شهرداری فردوس ارزان‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد

فرماندار فردوس نیز گفت: شهرداری فردوس در بین سایر شهرداری‌های خراسان جنوبی، ارزان‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: با توجه به اینکه شهرهای کوچک از درآمد کم و سهم کمتری در صنعت برخوردار هستند می‌طلبد تا دولت توجه ویژه‌ای در اختصاص اعتبارات به این شهرها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مسافران و زائران خراسان جنوبی از شهرستان فردوس عبور می‌کنند، تصریح کرد: این موقعیت ویژه نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی به فردوس است.

فرماندار فردوس یادآور شد: باید از دستگاه‌هایی که در خیابان‌های سطح شهر اقدام به اجرای تاسیسات می‌کنند و آسفالت خیابان را شکاف می‌دهند، حق‌العرض گرفته شود.

رجبی‌مقدم اضافه کرد: مساحت شهرستان فردوس یک هزار و 200 هکتار است که در 800 هکتار آن ساخت و ساز انجام و 400 هکتار نیز رها شده است و باید برای آن تصمیم‌گیری شود.

وی همچنین به وسعت یک‌هزار هکتاری اسلامیه تنها باغشهر خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای نسبت به اسلامیه داشته باشند.

جمع‌آوری روزانه 30 تن زباله در فردوس

شهردار فردوس نیز در بازدید از سایت بهداشتی دفن زباله این شهرستان به جمع‌آوری روزانه 30 تن زباله در فردوس اشاره کرد و گفت: سه دستگاه خودرو، زباله‌های سطح شهر را جمع‌آوری و به سایت بهداشتی دفن زباله در هفت کیلومتری جاده بشرویه منتقل می‌کنند.

حمید حلاج‌مقدم افزود: به منظور تمیزی و نظافت شهر تعداد 100 باکس زباله در معابر مختلف شهر نصب شده است که تعداد هزار باکس دیگر مورد نیاز است.

بازدید از پارک گردشگری تون، سینما شش بعدی، طرح جامع شهرداری الکترونیکی و سایت بهداشتی دفن زباله از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور معاون امور عمرانی استاندار در شهرستان فردوس مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/69007/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول