اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی:

مردم گلدشت مشکل اسناد مالکیت زمین دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم گلدشت مشکل اسناد مالکیت و تملک زمین دارند و مسئولان باید سریع‌تر رسیدگی کنند.

مردم گلدشت مشکل اسناد مالکیت زمین دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی ظهر امروز در مراسم بازدید از مجموعه گردشگری بام شهر، این مجموعه را یک مجموعه گردشگری نوآورانه و از روی تفکر دانست و اظهار داشت: یکی از موارد زیربنای توسعه پایدار رعایت، حفظ و گسترش مسائل زیست محیطی است که به همت شهرداری و با احداث مرکز معاینه فنی خودرو، رفع آب‌های سطحی و ساخت مجموعه گردشگری ایجاد شده است.

وی افزود: بحث اسناد گلدشت با کمیته امداد همچون آتش زیر خاکستر می‌ماند و مردم این منطقه در بحث اسناد با مشکل مواجه‌اند که انتظار داریم مسئولان استان و معاونت‌های مربوطه نسبت به آن اقدام کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل اسناد برای مردم منطقه مشکلات معیشتی و خانوادگی ایجاد کرده است، چراکه بسیاری از کشاورزان نتوانستند وامی برای جبران خشکسالی زمین‌های خود برای تأمین آبیاری قطره‌ای بگیرند.

وی ادامه داد: قسمتی از خشکسالی منطقه نیز به عدم توان از برون‌رفت بحران کم آبی و گرفتن وام برمی‌گردد.

ابوترابی در پایان گفت: هرچند 10 درصد از عوارض و جریمه‌ها به شهرداری‌ها تعلق دارد و می‌تواند کمک بزرگی باشد، اما هنوز این قضیه برای پرداخت واقعی بررسی نشده است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول