اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلدشت نجف آباد:

کمبود اعتبار سال سختی را برای شهرداری رقم زد

خبرگزاری فارس: شهردار گلدشت نجف‌آباد گفت: کمبود اعتبار سال سختی را برای شهرداری‌ها در سال 91 رقم زد و دولت در بحث تخصیص اعتبار در حق شهرداری‌ها کم لطفی کرد.

کمبود اعتبار سال سختی را برای شهرداری رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حججی ظهر امروز در مراسم بازدید از مجموعه گردشگری بام شهر با اشاره به اینکه 40 هکتار در حریم شهر گلدشت برای این مکان اختصاص یافته است، اظهار داشت: این مکان پیش از این محل دفن زباله‌های شهر و نخاله‌های شهری بود که با فعال شدن سازمان بازیافت و حمل نخاله‌ها بحث درخت‌کاری 15 هزار قطعه درخت سبب شد که زمینه ایجاد یک مجموعه گردشگری فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود آب، نگهداری این مکان به سختی و آبیاری درختان آن با تانکر انجام می‌شود.

شهردار گلدشت نجف‌آباد با اشاره به اینکه بحث تملک این زمین به زمان استاندار وقت قبلی برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: تملک این40 هکتار اراضی از آن زمان تاکنون و با بررسی در کمسیون ویژه مطرح و نظر مثبت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه این طرح فرا شهری و فرا منطقه‌ای دیده شده است، تصریح کرد: با فراخوان و اعلام عمومی تصمیم بر این شد که این طرح فرا شهری و فرا منطقه‌ای و تبدیل به یک منطقه گردشگری شود.

حججی به اجرای فاز نخست این مجموعه اشاره کرد و افزود: ساخت این مجموعه خدمت بزرگی به منطقه است و ما برای استفاده افراد منطقه گلدشت یارانه و تخفیف درنظر می‌گیریم.

وی همچنین حسن هم‌جواری با پادگان را از مزایای تأمین امنیت منطقه برشمرد و گفت: با مسئولان پادگان نیز وارد مذاکره شدیم که با ساخت این مجموعه گردشگری در این منطقه موافقت کنند.

شهردار گلدشت نجف‌آباد اضافه کرد: امید می‌رود این پروژه از زمان قرارداد با پیمانکار در مدت 18 ماه  به اتمام برسد.

*مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو گلدشت نجف‌آباد افتتاح شد

وی به بهره‌برداری از پروژه معاینه فنی مکانیزه گلدشت اشاره کرد و اذعان داشت: پیش از این، معاینه فنی خودرو به صورت بصری بود که با کمک دفتر فنی استانداری و با کمک استاندار و سازمان همیاری‌ها مجوز مکانیزه شدن صادر شد. 

حججی به تکمیل پروژه بلوار معلم اشاره کرد و افزود: پس از جابه‌جایی شبکه برق، مخابرات و گاز این بلوار به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی دیگر اقدامات این شهرداری را جمع‌آوری آب و هدایت آب‌های سطحی عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری گلدشت توانسته است، کانال‌هایی را برای هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر ایجاد کند. 

شهردار گلدشت نجف‌آباد گفت: گلدشت مردم بسیار نجیبی دارد و لازم بود؛ زمانی که حرفی از مشکل کمبود آب مردم شرق گفته می‌شود، یادی نیز از مردم غرب شهرستان هم شود. 

وی تأکید کرد: در طول سه ماه اخیر تا پایان دولت قصد داریم به اتمام پروژه‌ها بپردازیم که مهم‌ترین پروژه و آخرین طرح تا پایان دولت دهم پروژه شهدای جهان اسلام است که یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های ملی و استان با نمادی از 16 شهید جهان اسلام و از پروژه‌های شاخص اصفهان است. 

حججی ضمن گلایه از دولت تصریح کرد: دولت در بحث شهرداری‌ها کم لطفی کرده است و در سال 91 سال بسیار سختی بود،چراکه دلیل خشکسالی این بود که ما با کمبود اعتبار مواجه بودیم.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول