اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج:

البسه کارگران شهرداری در سال 92 یکسان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از یکسان‌سازی البسه کارگران شهرداری در سال آینده خبر داد.

البسه کارگران شهرداری در سال 92 یکسان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری ظهر امروز در بازدید از گشت‌های نظارتی صنوف در این شهرستان اظهار داشت: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده طراحی و یکسان‌سازی الگوی البسه سال 92 برای تمامی پارکبانان و نیروهای فضای سبز مناطق تابعه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: متحدالشکل بودن لباس‌های این افراد با طراحی و تیپ الگوی خاص می‌تواند در معرفی آنان به عنوان عوامل شهرداری موثر باشد. همچنین مسافران نوروزی در این ایام به راحتی می‌توانند کارگران شهرداری را شناسایی کنند.

صفری در ادامه سخنان خود از ساماندهی و تقویت گشت‌های کنترل و نظارت در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: بر این اساس ساماندهی دستفروشان توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار اجرایی شده که در این زمینه به منظور رفع تمامی مشکلات مورد نظر در مناطق، هماهنگی‌های لازم با مدیریت کنترل و نظارت انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه معاونان خدمات شهری مناطق باید با تشکیل جلسات منظم نسبت به برنامه‌ریزی ایام نوروز و ساماندهی دستفروشان به صورت ویژه اقدام کنند، عنوان کرد: مناطقی که در بحث سد معبر دارای مرزهای مشترک هستند باید ضمن هماهنگی کامل با مدیریت کنترل و نظارت، نسبت به ایجاد گشت‌های ویژه در این نقاط اقدام کنند.

صفری تصریح کرد: بر این اساس و در صورت نیاز از سایر نیروهای ستادی در حوزه کنترل و نظارت استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: پیگیری طرح‌های جهادی با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، نصب سطل‌های مکانیزه توزیع شده در سطح مناطق و در محل‌های مشخص شده از دیگر اقداماتی است که تا قبل سال جدید در مناطق مختلف کرج اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول