اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

28درصد اصفهانی‌ها از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: پس از افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان بین 25 تا 28 درصد از مسافران اتوبوس‌رانی اصفهان از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند و درصد متخلفان افزایش نیافته است.

28درصد اصفهانی‌ها از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از حدود یک ماه گذشته تاکنون کرایه اتوبوس‌های اصفهان در تمام خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان افزایش یافته است، اظهار کرد: البته کرایه اتوبوس‌ها در برخی از خطوط مانند بهارستان و صفه ـ ملک‌شهر نسبت به خطوط دیگر بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از خطوط موازی با این خطوط وجود دارد که شهروندان می‌توانند برای پرداخت هزینه کمتر از خطوط موازی استفاده کنند، اضافه کرد: به عنوان مثال خط 94 به عنوان خطوط موازی صفه-ملک‌شهر است و مسافران از سه‌راه ملک‌شهر برای رسیدن به مقصد خود به میدان آزادی اصفهان می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر از خط 94 استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه با وجود خطوط موازی ضرورتی ندارد که مردم برای رسیدن به مقصد خود از خطوط با مسافت بالا و هزینه‌های بیشتر استفاده کنند، تصریح کرد: در حال حاضر به واسطه طول مسیر هزینه و کرایه خطوطی مانند خط 91 بیشتر از سایر خطوط اتوبوس‌رانی است.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار‌های این ناوگان پس از افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان بین 25 تا 28 درصد از مسافران اتوبوس‌رانی اصفهان از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند و درصد متخلفان افزایش نیافته است، ادامه داد: مردم در جامعه زندگی می‌کنند و هزینه‌های زندگی در تمام ابعاد افزایش یافته است.

روحانی با بیان اینکه مردم باید بپذیرند که هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی سه برابر افزایش یافته است، تاکید کرد: اتوبوس‌رانی به عنوان یک شرکت و نهاد خدماتی است و این ناوگان نیز از افزایش هزینه‌ها و فشار‌های اقتصادی مستثنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه هزینه‌ها و درآمد‌های این ناوگان با یکدیگر هم‌خوانی ندارد، افزود: برای جبران هزینه‌های این ناوگان ناگریز از افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان بوده‌ایم چرا که یا مردم باید هزینه‌های این ناوگان را جبران کنند و با یک منبع یارانه‌ای باید برای جبران این هزینه‌ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به اینکه شهروندان نباید به منظور افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان گلایه‌مند باشند، گفت: چرا که تمام نیازمندی‌های مردم در سطح جامعه افزایش یافته است و افزایش هزینه‌های استفاده از اتوبوس به عنوان یکی از نیاز‌های شهروندان در سطح شهر غیر‌عادی نیست.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول