اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال داروسازان

انتخابات انجمن داروسازان اردبیل برگزار شد / حل مشکلات دارویی در دستور کار

خبرگزاری فارس: عضو انجمن داروسازان شعبه اردبیل گفت: با استقبال خوب داروسازان و با دعوت قبلی مجمع عمومی انجمن داروسازان شعبه اردبیل برگزار شد و اعضای جدید انتخاب شدند.

انتخابات انجمن داروسازان اردبیل برگزار شد / حل مشکلات دارویی در دستور کار

سید شیوا اسبقیان نمین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از انتخابات انجام شده اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزیده شدند تا در دوره پنجم بتوانند فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای را در حوزه تهیه، توزیع و همچنین رفع مشکلات دارویی در سطح استان انجام دهند.

وی ترکیب اعضای هیئت مدیره جدید را جلال کرامت، کریم جوان شایان، داود درخشان، افسون سیف‌برقی، علیرضا همتی، داور یوسفی و سید شیوا اسبقیان نمین اعلام کرد و یادآور شد: دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

عضو انجمن داروسازان شعبه اردبیل داود نوروزی و سعید رنج دوست را اعضای علی‌البدل انجمن داروسازان شعبه اردبیل اعلام کرد و گفت: شهبازی و شیرمحمد‌زاده به عنوان بازرسان انجمن انتخاب شدند تابه مدت چهار سال بتوانند در این حوزه مشغول فعالیت باشند.

اسبقیان خاطرنشان کرد: ما در سال‌های اخیر مشکلات داروسازان و صاحبان داروخانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده و با جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات آنها سعی کردیم به شورای عالی نظام پزشکی و متولیان حوزه دیدگاه‌ها و نظراتمان را ارائه کنیم تا تصمیم‌گیری نهایی در رفع مشکلات داروسازان صورت گیرد.

وی بیان داشت: در چهار دوره گذشته با راهکارهای در نظر گرفته شده و همچنین تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برخی از مشکلات دارویی حل شد و در دوره جدید نیز مصمم هستیم تا بخش دیگری از مشکلات دارویی را که به ویژه در تامین داروهای داخلی و برخی داروهای خارجی با آن مواجه هستیم به شیوه مسالمت‌آمیز و همراه با تدبیر عالمانه برطرف کنیم.

رئیس سابق انجمن داروسازان اردبیل افزود: ما با تشکیل جلسات مستمر در دوره‌های گذشته و این دوره سعی خواهیم کرد تا بتوانیم موانع پیش‌رو را برطرف کرده و بیش از گذشته در حوزه خدما‌ت‌رسانی به مردم فعال و کوشا عمل کنیم.

اسبقیان در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: فعالیتی که امروز داروسازان انجام می‌دهند و حرکت‌های خوبی که در بحث خودکفایی دارویی کشور انجام شده حرکت مثبت و روند رو به جلو است که امیدواریم بتوانیم بیش از هر زمان دیگر اقدامات و فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای را انجام دهیم.

انتهای پیام/62005/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول