اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هلال احمر آوج مطرح کرد

آمادگی امدادگران برای رویارویی با حوادث جاده‌‌ای

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه هلال‌ احمر شهرستان آوج از آمادگی کامل هلال احمر شهرستان آوج خبر داد و گفت: امدادگران این جمعیت از آمادگی کامل برای رویارویی با هرنوع پدیده طبیعی و غیرطبیعی برخوردار هستند.

آمادگی امدادگران برای رویارویی با حوادث جاده‌‌ای

اکبر آقاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: از دو شب گذشته تا کنون هیچ مورد اورژانسی مبنی بر گرفتار شدن وسائل نقلیه در محور‌های اصلی شهرستان آوج به اکیپ‌ مستقر در شهر آوج گزارش نشده است.

این مسئول افزود: اکیپ‌های ثابت هلال‌ احمر مستقر در شهر‌های آوج و آبگرم شهرستان آوج از آمادگی کامل برای رویارویی با هر نوع پدیده طبیعی و غیرطبیعی در محور‌های اصلی و فرعی شهرستان برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: از تمام گردشگران و خودرو‌های عبوری که قصد تردد در محور‌های این شهرستان را دارند تقاضامندیم تا در روز‌های اخیر حتما مسائل ایمنی را مدنظر قرار داده و از عدم نقص و تنظیم بودن وسایل نقلیه خویش اطمینان کامل و لازم را کسب کنند.

مسئول هلال‌ احمر شهرستان آوج افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان محترم در زمان تردد وسایل گرمایشی و آذوقه به همراه داشته تا در صورت ضرورت بتوانند تا پیش از حضور امداد‌گران جمعیت هلال‌ احمر از آن استفاده کنند.

آقاعلی ابراز داشت: عملیات نمک‌پاشی به منظور رفاه بیشتر مسافران عبوری در جاده اصلی شهرستان آوج از روز سه‌ شنبه هفته گذشته آغاز شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی از راه‌های روستایی آوج به علت کولاک و برف مسدود شده بود با کمک راهداران باز شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی شهرستان آوج برای وقوع حوادث احتمالی تا روز گذشته در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

انتهای پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول