اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

جابه‌جایی اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با مجوز امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: جابحایی اثاثیه منازل در ایام تعطیلات ممنوع است و فقط با داشتن مجوز امکان پذیر است.

جابه‌جایی اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با مجوز امکان‌پذیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب مدیران برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی افزود: امنیت مسافران نوروزی، تامین ارزاق عمومی، ایجاد امکانات رفاهی، ایجاد نانوایی‌های سیار، نمازخانه سرویس بهداشتی و وجود امام جماعت در نمازخانه‌ها باید مدنظر مسئولان باشد تا چهره واقعی بوشهر نزد مسافران نمایان شود.

وی بر شناساندن شهرستان‌ها و ویژگی‌های مناطق استان تاکید کرد و افزود: حضور فرمانداران در صدا و سیما برای معرفی نقاط گردشگری، توانمندی هر منطقه و شرایط آب و هوایی باید مدنظر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بالاترین جمعیت مسافری در ایام تعطیلات نوروز را در خود جای می‌دهد، تصریح کرد: بحث نظافت عمومی شهرها، بهداشت و نظافت عمومی، کنترل اغذیه فروشی‌ها و نرخ‌ها، فعال بودن پزشکان بیمارستان‌ها باید در اولویت برنامه باشد.

پرآور تاکید کرد: جابجایی اثاثیه منازل در ایام تعطیلات ممنوع است و فقط با داشتن مجوز امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به مهیا کردن امکانات لازم برای انتخابات خرداد ماه گفت: انتخابات در سطح کشور کلید خورده است و ثبت نام داوطلبین ریاست جمهوری 17 اردیبهشت و شوراهای اسلامی 26 فروردین آغاز می‌شود که لازم است همه امکانات لازم برای این منظور مهیا باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: این حضور ضمن اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب را ناامید می‌کند موجب حل و فصل بسیاری از مشکلات هم می‌شود.

پرآور تاکید کرد: هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم دشمنان برای ایجاد فتنه جدید بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنند و ما مکلفیم نسبت به آگاه سازی جامعه نسبت به فتنه دشمن و لزوم بصیرت افزایی تلاش کنیم.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول