اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری یادواره 6 شهید فرهنگی در مدارس سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری یادواره 6 شهید فرهنگی در مدارس این شهر خبر داد.

برگزاری یادواره 6 شهید فرهنگی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی صبح امروز در نشست فعالان مذهبی اظهار داشت: توجه به معنویات و ترویج ارزش‌های اسلامی به ویژه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های این نهاد است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری یادواره 6 شهید فرهنگی در مدارس این شهر خبر داد.

جمالی با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسمات خاطر نشان کرد: شهید و شهادت واژه‌های مقدسی هستند و ترویج فرهنگ شهادت امری ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد اظهار داشت: امروز به عنوان میراث‌داران شهداء رسالت مهمی را در قبال خون شهداء داریم و باید مبانی اعتقادی و ارزشی را که شهداء برای ما به جا گذاشته‌اند به نسل جدید انتقال دهیم.

جمالی تصریح کرد: امنیت و آسایشی که امروز داریم به راحتی به دست ما نرسیده، بلکه این آسایش و امنیت به برکت خون شهداء و جانبازان حاصل شده است و باید همیشه و در همه حال قدردان خون شهداء باشیم.

وی یادآور شد: با حضور در محافل مذهبی و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، به دانش‌آموزان نشان می‌دهیم که رهرو شهداء باشند و از ترفندها و توطئه‌های دشمنان غافل نشوند.

جمالی افزود: این مراسم 15 اسفند 91 در مدارس شهید موسوی، رازی و حضرت زینب (س) سعدآباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی روحانی مستقر سعدآباد نیز با تشریح فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در این شهر گفت: برگزاری گفتمان دینی، مراسم شبی با قرآن، اقامه 3 نوبت نماز جماعت در مسجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مجالس مذهبی و دینی، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این شهر است.

وی بیان کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی که جوانان ما را هدف قرار داده، باید به آموزه‌های دینی و رهنمودهای علمای دین توجه شود.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول