اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جدید سعدآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: عبدالرحیم افروغ به عنوان بخشدار جدید سعدآباد معرفی شد.

بخشدار جدید سعدآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، ظهر امروز در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد، بخشدار بخش سعدآباد به عنوان قدیمی‌ترین بخش استان بوشهر معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند نظام را تضعیف کند.

محمدحسین پرآور افزود: حضور باشکوه، بی‌نظیر و دشمن‌شکن مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر نشان داد که مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب حاضر هستند.

وی به توطئه‌های دشمن برای کمرنگ برگزار کردن انتخابات 92 اشاره کرد و یادآور شد: دشمن درصدد اختلاف‌افکنی و تضعیف نظام است و با توطئه‌های مختلف می‌خواهد حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد.

معاون استاندار بوشهر گفت: بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خردادماه 92 خواهیم بود و دشمنان بار دیگر ناکام خواهند شد.

پرآور ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم خدمات خوبی به مردم در زمینه‌های مختلف ارائه کرده و به ویژه در مناطق محروم حجم و کیفیت فعالیت‌های دولت بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: امروز همه وظیفه داریم با وحدت و همدلی در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی حرکت کنیم و پشت سر ولایت فقیه باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تقدیر از زحمات بخشدار سابق سعدآباد از بخشدار جدید این بخش خواست با تلاش و فعالیت و همکاری با مردم و مسئولان برای رشد و پیشرفت سعدآباد تلاش کند.

غلامرضا وفایی، بخشدار سابق سعدآباد نیز در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی از نظام‌های موفق و پیشرفته در دنیاست و به فضل خدا این نظام مقدمه‌ای برای حکومت جهانی امام مهدی (عج) است.

وی افزود: امروز پرچم نظام اسلامی در دستان رهبر معظم انقلاب است و امیدوار هستیم با دستان پرتوان آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، این پرچم به حضرت مهدی(عج) سپرده شود.

بخشدار سابق سعدآباد با بیان اینکه رهبری به مردم نمره قبولی داده‌اند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 به مردم نمره قبولی دادند و این مردم همواره در دفاع از نظام و ولایت حاضر و آماده هستند.

وفایی تصریح کرد: مدیران باید انگیزه خدمت‌رسانی داشته باشند و باید با الگوبرداری از شهید همت و شهید چمران برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با تجلیل از نقش روحانیت و ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه راهنمای مسئولان هستند و در تمام مشکلات همفکری می‌کنند.

بخشدار سابق سعدآباد به ویژگی‌های سعدآباد اشاره کرد و اظهار داشت: سعدآباد در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و در تمام حوزه‌ها و زیرساخت‌ها تلاش زیادی صورت گرفته است.

وفایی ابراز داشت: 85 درصد مردم سعدآباد از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند و به ویژه در تولید خرما جایگاه خاصی دارند.

وی بیان داشت: امروز با تلاش مسئولان، نخیلات سرسبز و سرزنده شده‌اند و انتظار داریم با تکمیل پروژه آبیاری سد رئیسعلی این روند تداوم یابد.

بخشدار سابق سعدآباد با بیان اینکه وحدت بین مسئولان از اوجب واجبات است، تصریح کرد: افروغ به عنوان بخشدار جدید فردی ولایت‌مدار و جوان هست و از مردم و مسئولان می‌خواهیم که با وی همکاری کنند.

در این آیین با تجلیل از زحمات غلامرضا وفایی (بخشدار سابق سعدآباد)، عبدالرحیم افروغ به عنوان بخشدار جدید سعدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول