اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال شوشتر:

والیبالیست‌های پیشکسوت شوشتری نائب قهرمان خوزستان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شوشتر گفت: پیشکسوتان والیبال شوشتر دررقابت‌های استانی نائب قهرمان خوزستان شدند.

والیبالیست‌های پیشکسوت شوشتری نائب قهرمان خوزستان شدند

رحیم حجار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در نخستین دوره از مسابقات والیبال پیشکسوتان استان خوزستان که در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد تیم والیبال پیشکسوتان شوشتر توانست به مقام نائب قهرمانی برسد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات که یادواره مرحوم پورحبیبی از پیشکوستان والیبال شهرستان مسجدسلیمان بود در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

*شوشتر بسیار خوب بازی کرد

رئیس هیئت والیبال شوشتر اظهار کرد: تیم والیبال شهرستان شوشتر در این دوره از مسابقات بسیار خوب بازی کرد و رقیبان خود را یکی پس از دیگری شکست داد و به فینال رسید.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های شوشتر، دزفول، اهواز، مسجدسلیمان، رامهرمز، ایذه حضور داشتند.

حجار خاطر نشان کرد: ورزش والیبال در شهرستان شوشتر طرفداران زیادی دارد و برای پیشرفت این ورزش در سطح شهرستان در حال برنامه‌ریزی هستیم.

*استعدادیابی در اولویت است

رئیس هیئت والیبال شوشتر اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تیم‌های والیبال شوشتر و استعدادیابی در اولویت کاری قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا در این عرصه موفق شویم.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر در گذشته از نظر ورزش والیبال بسیار خوش نام بوده است و در تلاش هستیم تا بار دیگر برقله‌های افتخار خوزستان و کشور بایستیم.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول