اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی قم:

استعدادهای دو و میدانی قم به مسابقات داخل سالن اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام چهره‌های مستعد دو و میدانی قم به پیکارهای قهرمانی داخل سالن کشور خبر داد.

استعدادهای دو و میدانی قم به مسابقات داخل سالن اعزام می‌شوند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی داخل سالن نونهالان کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود و سعی داریم نفرات مستعدی را در دوره‌های استعدادیابی دو و میدانی قم شناسایی کرده تا در رشته‌های مختلف به این مسابقات اعزام کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم یاد آور شد: یکی از راه‌های توسعه بیش از پیش رشته دو و میدانی قم در مواد و رشته‌های مختلف و جذب علاقمندان بیشتر، ابتدا استعدادیابی و سپس برگزاری رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم است.

وی ادامه داد: از آغاز سال فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در سال جدید نیز با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حرکت در مسیر رشد و توسعه برنامه‌ریزی شد و بر اساس این برنامه با تمام توان وارد مرحله پیشرفت و توسعه دو و میدانی در قم شدیم.

رضایی بیان داشت: در دو سال گذشته برگزاری موفق دوره‌های استعدادیابی و رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده‌ایم و خوشبختانه با حضور استعدادها و چهره‌های آینده‌دار این رشته ورزشی شاهد کسب موفقیت‌های متعدد در مسابقات داخلی و برون مرزی بودیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشورمان، این نخستین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی نونهالان دختر و پسر کشور محسوب می‌شود که به میزبانی استان خراسان رضوی به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: نخستین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در دو بخش دختران و پسران روز جمعه هجدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و تیمی کامل از قم به این پیکارها اعزام می‌شود.

رضایی با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم تصریح کرد: خوشبختانه دو و میدانی در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی فعال در استان قم از جمله رشته‌های ورزشی موفق به شمار می‌رود و در حال حاضر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته داریم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول