اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

همایش ملی گز فرصتی مناسب برای معرفی برند گز بلداجی است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری همایش ملی گز فرصتی بهینه برای معرفی محصولات استان از جمله گز بلداجی به بازارهای داخلی و خارجی است.

همایش ملی گز فرصتی مناسب برای معرفی برند گز بلداجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در این استان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده ‌در سال 92 میزبان برگزاری سه همایش بزرگ ملی در این استان باشیم.

وی افزود: همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس، همایش ملی گز و دومین همایش ملی ماهیان سردابی در اردیبهشت ماه سال 92 در این استان برگزار می‌‎شود.

عنابستانی برگزاری همایش ملی گز را فرصت مغتنمی برای شناسایی محصولات این استان دانست و گفت: با توجه به اینکه این همایش به صورت ملی برگزار می‎شود می‌توان از این فرصت برای محصولات استان که دارای برند خاص است از جمله گز بلداجی به بازارهای داخلی و خارجی به نحو مقتضی استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس لازم است تا صدا و سیمای استان این همایش را به خوبی پوشش خبری داده و تبلیغات مناسب را در این زمینه اجرا کند.

وی با اشاره به سفر اخیر هیئت تجاری بازرگانان این استان به کشور تاجیکستان، خاطرنشان کرد: کشور تاجیکستان به‌لحاظ اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و مذهبی دارای تشابهات بسیاری با کشور ایران است، این فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم مبادلات تجاری استان را با این کشور افزایش دهیم.

عنابستانی بر ضرورت همکاری بخش خصوصی در راستای توسعه تجارت این استان تأکید و گفت: مجموعه بخش خصوصی می‌تواند با مدیریت بخش دولتی تبادلات تجاری را افزایش و بستر توسعه استان را فراهم کرد.

انتهای پیام/68006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول