اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

نخستین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزار شد.

نخستین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ظهر امروز در این جشنواره که با تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری همراه بود، اظهار داشت: تشکیل این کانون‌ها اتفاق بزرگی است، زیرا این کانون‌ها می‌توانند با ارائه برنامه‌های ارزشمند باعث جذب جوانان به مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلامی باشند.

جواد عادل افزود: پیامبر اکرم (ص) نیز نخستین کار خود را بنا کردن مسجد قرار دادند و تمام برنامه ریزی‌های ایشان نیز در این محل انجام می‌شد.

وی عنوان کرد: توجه به مساجد مورد توجه رهبر انقلاب نیز قرار دارد و همین مسئله وظیفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را افزون می‌کند.

امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم خطاب به فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابراز داشت: عنوان کاری شما مسجد است و مسجد پایگاه قداست، شرافت و دیانت به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: باید در راستای وظایف خود که محتوا بخشی به فرهنگ دینی است، نهایت تلاش را به عمل آورید.

این مسئول گفت: هدف نظام اسلامی در این کانون‌ها تحقق می‌یابد و این مکان‌ها محلی برای مصونیت بخشیدن به جامعه در مقابل توطئه‌های فرهنگی است.

اجرای سرود و پخش میان برنامه توسط چند کانون فرهنگی هنری، قرائت شعر و تجلیل از حاج احمد امیدی شاعر آئینی ابرکوه و اجرای محمدرضا سلیم‌زاده از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

در این جشنواره همچنین از سید علی‌اکبر عظیمی، احمد اکرمی و سید حمزه یوسفی، سه تن از مدیر مسئولان برگزیده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ابرکوه همچنین نمایندگان فعالان فرهنگی و هنری شهرستان ابرکوه تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول