اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

جامعه با ولایت‌پذیری نجات می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: جامعه با ولایت‌پذیری از اهداف شوم دشمنان نجات می‌یابد.

جامعه با ولایت‌پذیری نجات می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی فرماندار نکا بعدازظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموزی نکا در دبیرستان پسرانه شهید مطهری با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع ارائه نمادی از ایثار، ایستادگی و از خودگذشتگی جان برکفان شهید ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: درس و عبرت‌آموزی از وصایای شهدا مهم‌ترین راه رستگاری است و به همین سبب امام خمینی(ره) ما را دعوت به خواندن وصیتنامه‌های شهدا می‌کردند تا از آن درس عبرت بگیریم.

فرماندار نکا با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی از جمله راه‌های ماندگاری نظام جمهوی اسلامی است، خاطرنشان کرد: آنچه که باید امروز مهم‌ترین کار ما باشد، زنده کردن اخلاق، منش، رفتار و نیکوکاری شهدا است.

رجبی ادامه داد: با برگزاری این برنامه‌ها، کار بزرگ شهدا در زنده ماندن ارزش‌ها و حفظ نوامیس کشور را فراموش نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: برای انتقال آموزه‌های بلند شهادت در جامعه و اتصال نسل گذشته با فرهنگ شهادت به نسل امروز باید روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی را در بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم نهادینه کنیم.

رجبی گفت: جنگ ما تنها منحصر به هشت سال دفاع مقدس نبوده است بلکه اکنون نیز در جنگ با دشمن هستیم و فقط جبهه و سلاح‌ها تغییر کرده است.

وی ادامه داد: اکنون دشمن افکار، ایده‌ها و ارزش‌های جامعه را نشانه رفته است و باید در این زمینه با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه، جامعه را نجات دهیم.

فرماندار نکا افزود: امروز دشمنان می‌خواهند بین انقلاب اسلامی و جوانان فاصله ایجاد کنند و باید با اطاعت‌پذیری مانع دستیابی دشمن به اهداف شومش شویم.

وی گفت: جوانان ما باید با از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شرایط آنها در جنگ تحمیلی آشنا شوند تا این فرهنگ به خوبی در آنها نهادینه شود.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول