اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار

ساماندهی پارک ولایت یاسوج آغاز شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل مالکیت عرصه در اراضی پارک ولایت یاسوج را همچنان پابرجا دانست و گفت: از آن‌جا که تپه استانداری در پیشانی شهر یاسوج و در ورودی آن قرار دارد، عملیات ساماندهی این پارک را آغاز می‌کنیم.

ساماندهی پارک ولایت یاسوج آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عملیات ساماندهی پارک بزرگ ولایت در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور استاندار بعد از یک وقفه طولانی مدت آغاز شده است.

سید حسین صابری در محل شروع عملیات ساماندهی این پارک و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج در ایام نوروز پذیرای مسافران و میهمانان بی‌شماری است که استقبال به‌جا و شایسته در همه ابعاد به آن‌ها از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل مالکیت عرصه در اراضی پارک ولایت یاسوج را همچنان پابرجا دانست و گفت: از آن‌جا که تپه استانداری در پیشانی شهر یاسوج و در ورودی آن قرار دارد، چنین وضعی چهره شهر را نازیبا جلوه می‌دهد و احساس بسیار بدی را به گردشگران منتقل می‌کند؛ از همین‌ رو تصمیم گرفته شد عملیات ساماندهی آن تا قبل از فرارسیدن ایام نوروز علی‌رغم وجود مشکلات مالکیتی آن آغاز شود.

صابری تأکید کرد: ورود به این موضوع از وظایف استانداری نبوده است ولی از آن‌جا که هر رهگذر و گردشگری که زیبایی و طبیعت این تپه را با سال قبل مقایسه می‌کند غبطه می‌خورد، برای ساماندهی آن وارد شدم هر چند مشکل مالکیت آن همچنان وجود دارد و تا شفاف شدن آن نمی‌شود کار اصولی و ماندگاری در آن انجام داد.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری یاسوج و شهرداری سوق و سایر شهرهای این استان برای من تفاوتی ندارند، ادامه داد: اگر چه محدودیت‌های مالی هم وجود داشت ولی معتقدم در این پارک کارهایی می‌شد از سوی شهرداری یاسوج انجام شود.

وی گریزی به غیرکارشناسانه بودن اجرای این پارک در مکانی که هنوز مالکیت آن مشخص نیست زد و تصریح کرد: عملیاتی چون تسطیح و کاشت درخت به گونه‌ای که بشود این درختان را جابجا کرد، در این زمان اندک انجام می‌شود که چهره ورودی شهر یاسوج وضعیت مناسب‌تری پیدا کند.

به گزارش فارس، هم‌اینک نخستین بولدوزر برای تسطیح بخش‌هایی از این پارک استارت خورده و عملیات ساماندهی پارک ولایت آغاز شده است.

انتهای پیام/82005/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول