اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بیستمین سالگرد کانون‌های مساجد صورت گرفت

کاشت نهال در مساجد خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد 20 نهال در مساجد استان غرس شد.

کاشت نهال در مساجد خراسان شمالی

هاشم شیرازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، شمار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان را 275 کانون برشمرد و اظهار کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ درختکاری همزمان با هفته منابع طبیعی انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افزود: به همین منظور نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد در طبقه فوقانی حسینیه جاجرمی‌ها برپا شد.

شیرازیان برگزاری شب‌های فرهنگی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در این محل را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های یاد شده با استقبال مواجه شد.

وی ارسال تجهیزات به کانون‌های جدیدالتاسیس، برگزاری همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد با حضور مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی مساجد کشور، افتتاح کانون فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد،‌ افتتاح کانون فرهنگی و هنری مرصاد و همچنین مصلی را از جمله برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت اعلام کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری آیین تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد اسفراین و شیروان، اعزام کاروان مهر،‌اهدای خون، نشست خبری و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های اجرا شده همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در استان بود.

خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول