اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

انتقال آب از سد تالوار به همدان حیاتی است / مسئولان همدان پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس گفت: انتقال آب از سد تالوار به همدان حیاتی است و مسئولان باید پیگیری کنند، چرا که از انتقال آب تالوار 54 روستا و 11 شهر همدان بهره‌مند می‌شوند.

انتقال آب از سد تالوار به همدان حیاتی است / مسئولان همدان پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه بودجه کشور امسال بر پایه توسعه ملی، اقتصاد مقاومتی و کنترل تورم بسته شده است، افزود: با توجه به شرایط و قدرت جمهوری اسلامی با وجود تلاش‌هایی که برای فشار به ملت ایران از سوی غرب می‌شود، امیدواریم بتوانیم اقتصاد کشور را پویا کنیم.

وی با اشاره به تأخیری که دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس داشت، اظهار کرد: بودجه سال 92 دیروز به مجلس تقدیم شد که توسعه صادرات غیر نفتی و حمایت از کار و سرمایه ملی که رهبری تأکید فراوانی داشتند، در آن لحاظ شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری طرح‌ها و منابع مدیران استانی از وزارت‌خانه‌های متبوع را بسیار مهم دانست و گفت: با وجود اینکه بودجه استانی مشخص است اما با توجه به بودجه ملی هر مدیری که پیگیر امور از مرکز باشد، نتیجه لازم را به ویژه در بخش عمرانی خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امسال با پیگیری استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران 250 میلیارد تومان منابع ملی جذب استان شد که با تلاش سایر مدیران تا پایان سال این میزان به 300 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

خجسته با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به انتخابات رها کردن کار در برخی ادارات دیده می‌شود، اذعان داشت: مدیران باید تا آخرین لحظه مسئولیت کاری خود برای خدمت به مردم تلاش کنند و شورای شهر و شهرداری نیز باید بدون توجه به انتخابات خدمات رسانی خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم فضای استان انتخاباتی نشود، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی مسئولان کشوری نیز از این بابت اظهار نگرانی می‌کردند باید خدمات‌رسانی ادامه یابد تا کار مردم زمین نماند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر آبرسانی از سد تالوار بسیار تأکید کرد و افزود: با وجود اینکه قرار بود سد تالوار سال 89 افتتاح شود اما انجام نشد، به همین علت امسال با حرکتی که در پیش گرفته است باید سال آینده 300 لیتر در ثانیه آب به استان تزریق کند.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان زنجان و کردستان مخالف انتقال آب از تالوار به همدان هستند، بیان داشت: مسئولان باید انتقال آب از سد تالوار را در اولویت قرار دهند چرا که از انتقال آب تالوار 54 روستا و 11 شهر بهره‌مند می‌شوند.

خجسته یادآور شد: آبرسانی از سد تالوار برای استان همدان حیاتی است و مسئولان برای رفع مشکلات آبی استان باید پیگیر انتقال آب از تالوار به همدان باشند.

وی در پایان با تأکید بر پیگیری قطار شهری و زباله‌سوز همدان توسط مسئولان اظهار کرد: در مسائل عمرانی استان نیز مدیران باید پیگیر باشند و نمایندگان نیز به تبع از مدیران مسائل را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول