اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال مطرح کرد

تهیه طرح عملیات حوادث جمعیت هلال‌احمر خلخال تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال گفت: با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی تهیه طرح عملیات حوادث جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال تدوین می‌شود.

تهیه طرح عملیات حوادث جمعیت هلال‌احمر خلخال تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: محسن مردی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال خواستار تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در گردآوری و تهیه طرح عملیات حوادث جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال شد.

وی تصریح کرد: با این طرح جامع آماری شهری و روستایی در مواقع بحران سرعت عمل دستگاه‌ها در ارایه خدمات، امدادرسانی و عملیات نجات سریع‌تر می‌باشد.

این مسئول بیان داشت: مسئولیت گردآوری این طرح بر عهده جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال نهاده شده است و دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به همکاری و ارایه آمار در سریع‌ترین زمان جهت تدوین این طرح می‌باشد که نباید مشکلی که در زلزله آذربایجان‌شرقی برای امدادرسانی و خدمات‌رسانی به وجود آمد در شهرستان ما تکرار شود.

مردی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در اثر ریزش نزولات آسمانی در روزهای گذشته خواستار جدیت و توجه بیشتر اداره راه و شهرسازی استان اردبیل به حوزه خلخال در مورد مجهز کردن این اداره به تجهیزات کافی و ماشین‌آلات سنگین راهسازی شد.

وی در مورد امکانات موجود در اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال در پایگاه گردنه الماس و سایر محورها نیز خاطر نشان کرد: امکانات موجود جوابگوی وضعیت بحرانی در شرایط برف و کولاک نیست زیرا در شرایط بحران همه دستگاه‌ها برای محورهای اصلی بسیج شده و محورهای روستایی با مشکلات بازگشایی مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار خلخال از مدیریت اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال خواست تا با تمام توان در مواقع بحران شهرستان خلخال را در خدمت‌رسانی سریع‌تر و بهتر به مردم یاری نماید.

مردی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی از نانوایان در شهر خلخال بیان کرد: علی‌رغم بارش سنگین برف برخی از نانوایان در پخت نان به وظیفه خود در قبال خدمت‌رسانی به مردم عمل نکردند که نارضایتی مردم را به دنبال داشت که این نانوایان از این پس حق تعطیلی خودسرانه را ندارند.

وی با تقدیر از تلاش‌های اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان به ویژه راهداران، اکیپ پلیس راه و امدادگران جمعیت هلال‌احمر گفت: برای ایام تعطیلات نوروزی مکان‌هایی از جمله مساجد و سالن‌های ورزشی شهرستان آماده اسکان اضطراری مسافران و گردشگران می‌باشند.

  به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: معاون فرماندار خلخال با تقدیر از شهرداری خلخال در اقدام سریع نسبت به برف‌روبی معابر، خیابان‌ها و سطح شهر خلخال افزود: شهرداری در روزهای گذشته در برف و کولاک شدید همپای سایر ارگان‌های خدمات‌رسان در صحنه حاضر بود.

انتهای پیام/62008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول