اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

حضور ناظران افتخاری در نمایشگاه‌های بهاره گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان از حضور موثر ناظران افتخاری در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در استان خبر داد.

حضور ناظران افتخاری در نمایشگاه‌های بهاره گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا رهبر ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان از حضور موثر ناظران افتخاری در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در سراسر استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این افراد به صورت نامحسوس در نمایشگاه‌های مذکور حضور یافته و بر فعالیت غرفه‌ها، رعایت قوانین و رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط آن ها نظارت می‌کنند.

این مسئول، ناظران مذکور را از اقشار مختلف مردمی دانست که در قالب ناظر افتخاری جذب و ساماندهی شده‌اند.

وی، وظایف عمده این ناظران افتخاری را نظارت داوطلبانه بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و گزارش دادن موارد تخلفات این واحدها به بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان برشمرد.

رهبر اضافه کرد: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ناظران مذکور تا‌کنون نقش مهمی در کنترل و نظارت بر عرضه مناسب کالا و رعایت قوانین و مقررات توسط غرفه‌داران داشته‌اند و با اعلام موارد تخلف برخی عرضه کنندگان کالا در نمایشگاه‌های مذکور کمک شایانی به بازرسان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید استاندار گیلان مبنی بر جذب 10 هزار ناظر افتخاری در استان برای نظارت بیشتر بر بازار، اداره‌های تابعه این سازمان با همکاری فرمانداری‌های استان تا‌کنون نسبت به شناسایی حداقل هشت هزار ناظر اقدام کرده‌اند که از اقشار مختلف مردم به‌ ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی نهادها و تشکل‌های مختلف هستند.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز ساماندهی و ثبت‌نام از بازرسان افتخاری خبر داد و متذکر شد: به‌کارگیری این ناظران به‌زودی در سراسر استان آغاز می‌شود.

به گفته وی، با این اقدام گیلان جزو استان‌های شاخص در زمینه فعالیت ناظران افتخاری می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول