اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

علوم پزشکی همدان نیاز به جذب متخصص زنان دارد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نیاز به جذب متخصص زنان در علوم پزشکی همدان داریم که فراخوان جذب را نیز داده‌ایم.

علوم پزشکی همدان نیاز به جذب متخصص زنان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی هزاوه‌ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همدان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری، مامایی، توانبخشی و پیراپزشکی فعال هستند.

وی با بیان این‌که دو دانشکده اقماری در اسدآباد و یک دانشکده اقماری در نهاوند داریم، گفت: چشم‌انداز این است که دانشگاه علوم پزشکی با گسترش فعالیت‌های خود به عنوان یک دانشگاه مطرح در منطقه باشد و رشته‌های خود را به طور کامل در بخش‌های مختلف افزایش داده و تکمیل کند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در حال حاضر 12 رشته تخصصی دستیاری پزشکی، 10 رشته در فلوشیپ و چهار رشته در دندانپزشکی فعال است و 15 رشته کارشناسی ارشد و شش رشته در phd در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بیش از چهار هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول تحصیل هستند، گفت: تعداد 380 نفر در دانشگاه علوم پزشکی همدان عضو هیئت علمی هستند که از این تعداد 12 نفر استاد و 61 نفر استادیار هستند.

هزاوه‌ای با بیان این‌که در فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی هدف اصلی کیفیت در ارائه خدمات آموزشی و فعالیت‌های اعضای هیئت علمی و همگام با آن توسعه در بخش‌های مختلف است، ادامه داد: امیدوار هستیم طی سال‌های آینده تعداد تخصص‌های این دانشگاه را به 25 رشته برسانیم چراکه نیاز است در بحث تحصیلات تکمیلی تلاش و کوشش داشته باشیم.

وی با بیان این‌که کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی از مشکلات است، تصریح کرد: در حال حاضر متخصص زنان در دانشگاه علوم پزشکی نیاز است که فراخوان جذب آن را داده‌ایم.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول