اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

ائتلاف 2+1 مبارک است/ هاشمی وارد انتخابات نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هاشمی خودش هم اعلام کرده کاندید نمی‌شود، گفت: ائتلاف 2+1 یا سه‌گانه را مبارک می‌دانیم.

ائتلاف 2+1 مبارک است/ هاشمی وارد انتخابات نمی‌شود

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با وضعیت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که زیر لوای روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به جامعتین معروف هستند بتوانند به وحدت برسند.

وی افزود: از آنجا که ائتلاف 2+1 نیز همین برنامه را دارد نامزدهای این ائتلاف به همراه آل اسحاق، متکی و باهنر در کنار دیگر گزینه‌ها قرار شده که ائتلافی تشکیل دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: به وحدت اصولگرایان خوشبین هستم و این مجموعه با وحدت جلو می‌آیند و نهایتا یک نفر نامزد اصولگرایان را معرفی می‌کنند هر چند افراد دیگری هم هستند که مستقل وارد صحنه انتخابات می‌شوند.

فاتحی درارتباط با ائتلاف 2+1 گفت: این ائتلاف را مبارک می‌دانیم و آقای عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری هم از این ائتلاف استقبال کرده و گفته به آن می‌پیوندیم.

انتخابات ایران همیشه آزاد بوده است

وی در ارتباط با برخی افرادی که موضوع انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران همیشه آزاد بوده و شورای نگهبان هم به عنوان یک راهکار قانونی بر انتخابات نظارت می‌کند که افراد نااهل به این عرصه وارد نشوند.

فاتحی ادامه داد: بنابراین در انتخابات آزادی همواره بوده و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند اگر کسی بگوید آزادی در انتخابات نیست و باید به دنبال آزادی باشیم خیانت کرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در هیچ جای دنیا به اندازه ایران آزادی برای انتخابات نیست و مردم هم در انجام وظیفه خود اجازه نمی‌دهند قانون زیرپا گذاشته شود.

هاشمی انسانی هوشیار است و وارد انتخابات نمی‌شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در پاسخ به سوالی در مورد حضور یا عدم حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفت: هاشمی قطعا در انتخابات حضور نمی‌یابد و خودش هم این موضوع را اعلام کرده و موقعیتش هم به گونه‌ای نیست که وارد عرصه انتخابات شود.

وی گفت: حتی افراد نزدیک به هاشمی همچون فلاحیان و روحانی هم اعلام کرده‌اند مستقل وارد صحنه انتخابات می‌شوند.

فاتحی گفت: در عین حالی که هاشمی خدمات ارزنده‌ای به نظام ارائه کرده اما اکنون موقعیت مناسبی برای حضور در انتخابات نمی‌بیند و بسیار انسان هوشیار و تیزهوشی است و هیچوقت در این شرایط خودش را نامزد نمی‌کند.

افراد مورد تائید جامعتین ویژگی ریاست جمهوری را دارند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید یک رجل سیاسی و مذهبی بوده و اصل ولایت فقیه و اسلام را پشتیبانی کند.

فاتحی افزود: کسانی که جامعتین آن‌ها را تائید می‌کند ویژگی‌های لازم از جمله حمایت از رهبری و ولایت فقیه را دارا هستند.

وی در ارتباط با مشارکت مردم برای انتخابات آینده گفت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند مردمی هوشمند هستند و در شرایط حساس خود را نشان داده‌اند و به دلیل اینکه انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین مسائل کشور است قطعا مردم به طور جدی در انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول