اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تشدید بارش برف و افزایش برودت هوا صورت گرفت

بازدید استاندار خراسان‌رضوی از نحوه کمک‌رسانی در محورهای مواصلاتی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی شب گذشته، همزمان با تشدید بارش برف و کاهش دما به صورت سرزده از نحوه کمک‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم در محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان‌رضوی از نحوه کمک‌رسانی در محورهای مواصلاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این بازدید که علاوه بر مدیرکل مدیریت بحران، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری، محمدحسین فروزان‌مهر را همراهی می‎کردند، وی ابتدا از محور آزادراه باغچه که به علت برودت هوا، کاهش دید و لغزندگی شدید، مسدود شده بود، دیدن کرد و سپس با حضور در پاسگاه پلیس راه امام تقی(ع) از آخرین وضعیت امدادرسانی به افرادی که در این محور دچار سانحه شده بودند، مطلع شد.

وی در ادامه، از گردنه شریف‌آباد در محور مشهد - نیشابور، بازدید و دستورات لازم جهت جلوگیری از ادامه حرکت خودروها و امدادرسانی به افرادی که به علت مسدود بودن این مسیر در برف مانده بودند را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در راهدارخانه ابرش و بازدید از وضعیت مسافرانی که در این محل اسکان داده شده بودند، بر مدیریت تردد و مسدود کردن محورهای برف‌گیر، نقاط حادثه‌خیز و گردنه‎ها تا رفع کامل موانعی که منجر به اعمال محدودیت در تردد شده، تاکید کرد.

فروزان‌مهر سپس با حضور در منطقه دیزباد که یکی از نقاط برف‌گیر در محور مشهد – نیشابور به شمار می‌رود، ضمن گفت‎وگوی حضوری با افراد گرفتار شده در برف و کولاک، با تاکید بر تسریع خدمت‌رسانی به آنان، از پلیس راهور، نیروهای راهداری و امدادرسان خواست تا با بسیج نمودن امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت نیروهای نظامی، در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران اقدام نمایند.

وی در ادامه بازدید خود، به شهرستان نیشابور عزیمت نمود و به اتفاق فرماندار این شهرستان از محور نیشابور - سبزوار و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مسافران در راه مانده، قرار گرفت.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی که تمام طول شب گذشته را در محورهای مواصلاتی استان حضور و تردد داشت، خواستار رفع مشکلات آن ‌دسته از روستاهایی که بر اثر این بارش با مشکل مواجه شده‌اند، شد و بر بازگشایی هر چه سریعتر راه‌های فرعی و روستایی تاکید کرد.

انتهای پیام/70005/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول