اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مدیرت بحران راه مازندران خبر داد

ایمن‌سازی محورهای رانشی مازندران در قالب 14 پروژه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ایمن‌سازی محورهای رانشی روستایی این استان در قالب 14 پروژه خبر داد.

ایمن‌سازی محورهای رانشی مازندران در قالب 14 پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، جواد اصغری از ایمن‌سازی محورهای رانشی روستایی این استان در قالب 14 پروژه خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال بخش اعظمی از محورهای کوهستانی و روستایی استان در معرض رانش زمین قرار گرفته و خسارات زیادی به آنها وارد شده از این رو این اداره کل ایمن‌‌سازی این محورها را با پیگیری‌های مجدانه و همدلی مسئولان در دستور کار خود قرار داد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی این محورها در قالب 14 پروژه به اجرا درمی‌آید، اظهار داشت: شهرستان آمل با هفت پروژه بیشترین سهم را در بین شهرستان‌های استان دارد.

اصغری تصریح کرد: بیشتر عملیات اجرایی این پروژه‌ها در قالب احداث دیوارهای حفاظتی و کوله‌های رفت و برگشتی پل‌ها است.

رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی مازندران احداث دیوار حفاظتی در محورهای روستایی لاسم، تیار، آبگرم، ناندل و همچنین مرمت و احداث دیوارهای پل چاکسر، یال‌بندان و بلیران را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که ایمن‌سازی در آنها در اولویت کاری این اداره کل است.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول