اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مردم به فردی رأی دهند که به ولی‏فقیه پای‏بندتر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: مردم باید در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به فردی رأی دهند که به ولی‏فقیه پای‏بندتر است.

مردم به فردی رأی دهند که به ولی‏فقیه پای‏بندتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز دشمن‏شکن و عبادی سیاسی این هفته شهرستان فیروزکوه به نشست اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در روزهای گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در خاتمه این نشست، بیانیه‏ای در 9 ماده صادر شد.

وی گفت: در بند نخست این بیانیه، نمایندگان با تقدیر از حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن، تاکید کردند که ملت ایران بار دیگر عزت، عظمت، هوشیاری و صبوری خود را به نمایش گذاشتند و مسئولان باید شکرگزار این نعمت باشند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: وظیفه امروز مسئولان خدمت‏رسانی به مردم، حفظ وحدت و یک‏پارچگی و توجه به وضع معیشت جامعه است.

گره‏گشایی از مشکلات مردم و نگاه ویژه به نیازمندان

وی خدمت‏گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصت و توفیقی بزرگ برشمرد و بیان داشت: باید با گره‏گشایی از مشکلات مردم و نگاه ویژه به نیازمندان، شکر این نعمت و موهبت الهی را به جای آورد.

استیری ادامه داد: در ادامه این بیانیه، نمایندگان وجود رهبری را ضامن یک‏پارچگی و محور وحدت توصیف کردند و خواستار شناسانده شدن معظم‏له به عنوان فصل‏الخطاب جامعه شدند.

وی تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید در مقام عمل پای‏بندی خود را نسبت به بیانات رهبری و فصل‏الخطاب بودن ایشان نشان دهند.

مردم به کسی رأی دهند که به ولی‏فقیه پای‏بندتر است

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات تاکید کرد: میزان و معیار عمل، پای‏بندی به ولی‏فقیه است و مردم و رأی‏دهندگان باید دقت کنند که کدامیک از کاندیداها به این محور نزدیک‏تر هستند و با آنان همراهی کنند.

وی همچنین با اشاره به بند هشت این بیانیه گفت: مهم‏ترین راه برون‏رفت از توطئه‏ها و تحریم‏ها، پایداری همه‎جانبه و تکیه بر مقوله اقتصاد مقاومتی مدّ نظر مقام معظم رهبری است.

استیری اظهار کرد: امروز دشمنان با اعمال تحریم‏ها دست به دست هم داده‏اند تا بر ملت فشار وارد کرده و آنان را از مسئولان جدا سازند، اما کور خوانده‏اند چراکه تحریم‏ها در برابر اراده ملت ما بسیار ناچیز است.

مهم‏ترین عنصر برون‏رفت از توطئه‏های دشمنان، افزایش امید است

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مهم‏ترین عنصر برای برون‏رفت از توطئه‏های دشمنان را افزایش امید به آینده معرفی کردند و آحاد جامعه و مسئولان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

استیری همچنین در بخش دیگری از خطبه‏های نماز جمعه این هفته فیروزکوه، با اشاره به در پیش بودن 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم نسبت به شهدای انقلاب و دفاع مقدس عرض ارادت کنیم و نسبت به خانواده‏های معزز آنان تکریم داشته باشیم.

وی عمر انسان‏ها را به دو دسته تقسیم‏بندی کرد و گفت: برخی اگر چه عمر کوتاهی دارند، اما زندگی‏شان بسیار پربرکت و تاثیرگذار است و شهدای ما این‏گونه بودند.

استیری افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و رشد و توسعه همه‏جانبه آن، به برکت خون‏های مطهر شهداست و بنابراین، باید به چشم عظمت و تکریم به آنان و بازماندگانشان بنگریم.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول