اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی ایران هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند که باید مسئولان و آحاد جامعه از این سرمایه‌ها الگوگیری کنند.

شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در یادواره شهید رضا حسن‌پور که در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: اکنون اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان می‌توانند با الگوگیری از سیره و زندگی آنان در عرصه‌های مختلف زندگیشان موفق‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا سنبل مقاومت در انقلاب اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: آنان شجاعانه و دلاورانه در برابر حمله‌های سرسخت دشمن مقاومت کردند و توانستند با دفاع از ارزش‌های اسلامی از دین اسلام محافظت کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اکنون به پیشرفت‌های خوبی در همه زمینه‌های علمی، پزشکی، نظامی و هسته‌ای رسیده است، ابراز داشت: مردم این کشور کسب این موفقیت‌ها را به برکت خون شهدا می‌دانند و همیشه از آنان قدردانی می‌کنند.

این مسئول آشنایی جوانان با رشادت‌ها، ایثار، گذشت، تواضع، ادب و فروتنی شهدا را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا نام برد و گفت: برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای آنان باشد تا بیشتر با اهداف شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی آشنا شوند.

آبنوش با اشاره به اینکه باید آحاد جامعه خودشان را با شهدا همرنگ کنند، متذکر شد: اقشار مختلف جامعه باید در یادواره‌های شهدا برای کسب معرفت دینی و معنوی از ویژگی‌های اخلاقی شهدا تلاش کنند تا بتوانند با شناخت به رفتارهای آنان خودشان را با اهداف آنان بیشتر همسو کنند.

وی با بیان اینکه استان قزوین برای دفاع از انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تعداد بسیاری شهید و جانباز تقدیم این انقلاب کرده است، ابراز داشت: همچنین رزمندگان بسیاری از این استان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در جبهه‌های جنگ حضور داشتند که این بیانگر انقلابی بودن مردم قزوین است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: حضور پرشکوه مردم قزوین در یادواره شهید حسن‌پور قابل تحسین است و همین حضور اقدام با ارزشی برای تقدیر و قدردانی از زحمات شهدا است.

این مسئول با بیان اینکه باید خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه بازگو شود، اظهار داشت: با تحقق این هدف آحاد جامعه با اهداف و سیره زندگی آنان بیشتر آشنا می‌شوند.

آبنوش به حضور نوعی‌ اقدم در یادواره شهیدحسن‌پور اشاره کرد و گفت: این فرمانده دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشتند که با بازگو کردن خاطراتشان در این یادواره می‌تواند مردم را بیشتر با شهدا آشنا کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه رحیم نوعی‌ اقدم برادر دو شهید هستند و در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی در عرصه جهاد داشتند، اذعان داشت: این رزمنده هم‌اکنون نیز جانانه از ارزش‌های دفاع مقدس دفاع می‌کند. 

وی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های شهدا، مردم و مادر و خانواده شهید حسن‌پور در این یادواره تشکر و تقدیر کرد.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول