اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال خبر داد

کشف90 هزار عدد انواع مواد محترقه و منفجره در خلخال

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: در دو هفته اخیر 90 هزار عدد انواع مواد محترقه و منفجره از تعدادی سودجو و فرصت‌طلب در شهرستان خلخال کشف شده است.

کشف90 هزار عدد انواع مواد محترقه و منفجره در خلخال

حسین بهمنی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار داشت: لحظه‌ای شادی توام با خطر و آسیب به یک عمر پشیمانی و حسرت نمی‌ارزد و این خانواده‌ها هستند که باید در این ایام توجه بیشتری به فرزندان خود و رفتارهای آنها داشته و مراقب رفتار آنها باشند.

وی افزود: این شادی نباید توام با تعدی و تجاوز به حقوق دیگران و اخلال در نظم عمومی باشد و در نهایت نیز به مصدوم و مجروح شدن خود و سایر افراد منجر شود و جیب عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب با فروش اینگونه مواد محترقه و منفجره پر شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال بیان داشت: نباید وحشت دیگران با صدای انفجار در کوچه و معابر دست مایه شادی افراد جامعه باشد و احترام به حقوق همنوع در همه حال بر همگان واجب است.

بهمنی تصریح کرد: خانواده‌ها باید با نظارت کافی بر رفتار فرزندان همواره آگاهی‌های خود را در زمینه اتفاقات تلخ چهارشنبه‌سوری به آنها انتقال دهند و از پیامد‌های ناگوار مواد محترقه و آتش‌زا کودکان را هوشیار کنند.

این مسئول ادامه داد: بیایید دست در دست هم با همدلی و همکاری شادی را برای همگان فراهم کنیم و در صورت اطلاع از مکان‌های خرید و فروش مواد محترقه و منفجره بدون فوت وقت پلیس را در جریان بگذاریم.

بهمنی از آمادگی تمای نیروهای تحت فرماندهی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در تمام ساعات شبانه روز پلیس آماده همکاری با شهروندان در راستای انجام وظایف خود در جهت تامین آسایش و امنیت می‌باشد.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات عید نوروز بیشتر خانواده‌ها به منظور دید و بازدید و یا مسافرت منازل خود را ترک می‌کنند لازم است در این صورت از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهرات در منزل پرهیز کرده و در صورت خالی بودن منزل حتماً همسایگان و بستگان مورد اعتماد خود را در جریان قرار دهند تا از سوی آنها مراقبت از منزل صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال دیگر هشدار انتظامی خود را در مورد یادداشت کردن سریال اشیا قیمتی و دستگاه‌های صوتی و تصویری موجود توسط خانواده‌ها و نگهداری آن در محل‌های امن را اعلام  کرد و گفت: این امر در مواقعی که اشیا موردنظر به سرقت می‌روند ماموران پلیس را در کشف و ضبط آنها یاری می‌کند.

وی در پایان اذعان داشت: در دو هفته اخیر بیش از 90 هزار عدد انواع مواد محترقه و منفجره از تعدادی سودجو و فرصت‌طلب در شهرستان خلخال کشف شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.

انتهای پیام/62008

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول