اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

جانمایی پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس از جانمایی پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک خبر داد.

جانمایی پتروشیمی دشتستان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: از ابتدای ورود به مجلس شورای اسلامی تاکنون لحظه‌ای برای پیگیری مطالبات مردم بیکار نبوده‌ام و بر عهد و پیمانی که با مردم بسته‌ام پایبند هستم.

وی افزود: شما مردم در تمام صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حاضر بوده‌اید و همواره دشمن را ناکام کرده‌اید و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات برای شما انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پتروشیمی در دشتستان خاطر نشان کرد: پتروشیمی دشتستان از مصوبات دولت بوده و به دلیل عدم پیگیری، مدت‌ها عقیم و ابتر مانده بود، ولی به مدد الهی با برگزاری جلسات متعدد با وزیر نفت و دیگر مسئولان وضعیت این صنعت مشخص شد و سامان یافت.

موسوی‌نژاد از جانمایی پتروشیمی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: البته در راه‌اندازی این طرح برخی‌ها شیطنت‌هایی هم انجام دادند و قرار بود در جای دیگری کلنگ‌زنی شود، ولی ما مقابله کردیم و اکنون این نوید را به مردم می‌دهم که خوراک مورد نیاز این پتروشیمی تامین شده و به زودی جانمایی آن نیز شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: تقویت صنایع موجود در دشتستان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و تاکنون برنامه‌های متنوعی برای تقویت صنایع انجام شده و انتظار داریم مسئولان مربوطه اهتمام لازم را در این مسیر داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: تقویت صنایع بسته‌بندی خرما از اولویت‌های منطقه است که باید پیگیری بیشتری برای آن انجام شود و بدون تردید راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی خرما موجبات بهبود بازار فروش این محصول می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برای اشتغال جوانان منطقه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و به فضل خدا با تقویت پروژه‌های فرهنگی و اقتصادی در این مسیر نیز به موفقیت لازم خواهیم رسید.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول