اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

انسجام ملی نقشه دشمنان را ناکارآمد کرد/تلاش دشمن برای نفوذ به ارگان‌های نظام

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:دشمن در همه زمینه‌ها سعی به چالش کشیدن کشور دارد که انسجام ملی نقشه های شوم دشمنان ایران را ناکارآمد کرد.

انسجام ملی نقشه دشمنان را ناکارآمد کرد/تلاش دشمن برای نفوذ به ارگان‌های نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، سردار محمد تقی شاهچراغی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران بابلسر با بیان اینکه ایران در میدان‌های مختلف درگیر نبرد تمام عیار با دشمن است، اظهار داشت: اولین نبرد دشمن در حوزه امنیتی است.

وی افزود: برهم زدن ثبات و آرامش، حذف فیزیکی چهره‌های دانشمند، اختلاف بین قومیت‌ها، ورود سلاح و مهمات با حداکثر ظرفیت به داخل کشور و جاسوسی از مواردی است که دشمن در حوزه امنیتی تلاش می‌کند.

شاهچراغی تصریح کرد: در این میدان همکاری و انسجام سازمان‌های مرتبط اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و حضور مردم در صحنه‌های گوناگون تلاش دشمن را تقریبا عقیم کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تحریم و تلاش برای همسویی برخی عناصر داخل کشور، برهم زدن بازار ارز و طلا، خارج کردن سیستم پول کشور از روال جاری و طبیعی را از موارد نبرد دشمن در حوزه اقتصادی برشمرد و افزود: حضور مقاومت و ایستادگی مردم و تذکرات به‌جا و به موقع مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان خدمتگزار زمینه را برای عبور از این فراز سخت که عمدتا در زندگی جاری مردم خود را نشان می‌دهد، فراهم کرد.

شاهچراغی ورود دشمن به میدان مبارزه با دین و ارزش‌های اصولی را مهم‌ترین نبردشان عنوان کرد و افزود: در این میدان دشمن از هدف‌گذاری بر نسل جوان، دست بردن در حوزه‌های تاثیرگذار گرفته تا استفاده از ابزار و دستاوردهای علمی بشر همانند ماهواره و اینترنت استفاده می‌کند تا باورهای مردم را ضعیف کنند.

وی ادامه داد: تلاش گسترده از سوی دشمنان مردم ایران به اعتبار باورهای‌شان در برابر این ویروس خطرناک و پیچیده واکسینه شدند و مقاومت می‌کنند.  

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در حوزه سیاست نیز دشمن بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان مستحکم نظام، در قوای سه‌گانه، نهادها و سازمان‌ها با استفاده از شیوه‌های مختلف از موارد نبرد دشمن در حوزه سیاست است.

وی افزود: هر جا ردپایی از دشمن دیده شود مردم با حضورشان به مرور زمان و بسته به شرایط کار دشمن موفق به حذف چهره‌های سوخته شدند و حتی این تفکر و ایده بزرگ استقلال‌خواهی و نپذیرفتن ظلم و ستم به همه نقاط عالم کشیده شد.

شاهچراغی ادامه داد: عامل اساسی در این حرکت جایگاه رفیع ولایت فقیه است و با وجود ولایت فقیه و تلاش و همکاری مسئولان هر وقت اتفاقی بیفتد می‌توانیم در همه میادین موفق و پیروز باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات علی تقی‌پور قدردانی شده و نادر نتاج به عنوان فرمانده سپاه پاسداران بابلسر معرفی شد.

انتهای پیام/86010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول