اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

مسئولان گرانی را مهار کنند/مردم متضرر نشوند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل با اعلام اینکه مسئولان برای راضی نگه‌داشتن مردم تلاش کنند، تصریح کرد: امروز گرانی مشکل مردم است و دستگاه‌های متولی باید گرانی‌ها را مهار کنند.

مسئولان گرانی را مهار کنند/مردم متضرر نشوند‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید عمومی و گسترده باشد، تصریح کرد: موقعیتی که مدیران کشور دارند باید شرایط خدمت‌رسانی بیشتر را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی جامعه بیش از گذشته نیازمند وحدت است، افزود: مدیران امروز زودرنج شده‌اند و باید بدانند این زودرنجیدن هنر نیست.

رحمانی با اعلام اینکه مسئولان نباید نسبت به هر حرکت و اتفاقی واکنش نشان دهند، بیان کرد: تمام مسائل باید به خاطر وحدت کشور حل و فصل شود.

امام جمعه آمل با تاکید بر اینکه مسئولان باید به وحدت برسند تا مردم متضرر نشوند، گفت: این دستور دینی و اسلامی ما است و با این شیوه مشکلی نمی‌ماند که حل نشود.

وی با بیان اینکه مشکلات جزیی در کشور با اتحاد رفع می‌شود، اظهار داشت: گرچه رهبری خطاب به سران سه قوه به وحدت تاکید کردند ولی این امر تمام مجموعه‌های کشور را شامل می‌شود و همه باید از این دستورات پیروی کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه همه متعلق به یک نظام هستیم و به یک ملت خدمت می‌کنیم، گفت: اگر خدمات شایسته به مردم انجام دهیم موفق خواهیم و موفقیت در همین است.

وی با اعلام اینکه مسئولان برای راضی نگه داشتن مردم تلاش کنند، تصریح کرد: امروز گرانی مشکل مردم است و دستگاه‌های متولی باید گرانی‌ها را مهار کنند.

رحمانی با بیان اینکه این روزها همه جا صحبت از گرانی ارزاق و کالاها است، یادآور شد: مسئولان باید بتوانند با مدیریت مشکلات مربوط به گرانی را رفع کنند.

انتهای ‌پیام/ 86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول