اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

جشن نیکوکاری آزمونی برای انفاق است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: نوع دوستی از سنت‌های ملی و جشن نیکوکاری آزمونی برای انفاق و نوع دوستی است.

جشن نیکوکاری آزمونی برای انفاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در زنگ جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه  شاهد شهر پلدختر با بیان اینکه جشن نیکوکاری منشأ شور و نشاط اجتماعی است، گفت: کمک به محرومان و مستضعفان یکی از راه‌هایی است که خداوند برای امتحان بندگانش برگزیده است و کمیته امداد امام خمینی مصدر خدمات به مردم است و بنای مقدسی است که از ابتدای انقلاب اسلامی در خدمت به قشر مستضعف قرار دارد و بانی این حرکت مقدس است.

وی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در این اقدام خداپسندانه نذورات و هدایای خود را در اختیار صاحبان اصلی خود قرار می‌دهند، گفت: حضور در عرصه‌های نیکوکاری وظیفه تمام اقشار جامعه است و در شرایط امروزی همه انسان‌ها به کمک و همیاری یکدیگر و رفع احتیاجات هم نیاز دارند.

فرماندار پلدختر با اشاره به ابعاد گسترده خدمات‌رسانی دولت به مردم به ویژه محرومان گفت: جشن نیکوکاری تجلی حس نوع دوستی و مهرورزی و مشارکت اجتماعی در کمک به همنوعان و محبت به دیگران معنا و مفهوم می‌یابد و این همدلی و ابراز محبت سبب طراوت روح جامعه انسانی می‌شود.

رشیدی با بیان این که رسیدگی به حال نیازمندان سبب شده فاصله مالی میان آنان و قشرهای پردرآمد جامعه کم شده و فاصله طبقاتی در جامعه کاهش یابد، افزود: پیام زنگ جشن نیکوکاری اهمیت فرهنگ احسان و نیکوکاری را یادآوری می‌کند، تا در این روزهای مبارک و در آستانه بهار نسبت به نیازهای محرومان و همنوعان بی تفاوت نباشیم و به یاری آن‌ها بشتابیم.

فرماندار پلدختر ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم و دانش‌آموزان مشکل مالی نیازمندان جامعه در آستانه سال نو حل و افراد با کمک‌های مالی و جنسی خود به محرومین جامعه در جشن سال نوی آن‌ها شریک می شوند.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول