اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

100 میلیون تومان برای بهسازی مساجد مازندران اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران خطاب به مسئولان شهری استان مازندران گفت: هر شهرستان با مشارکت شهرداران 100 میلیون برای بهسازی مساجد استان مازندران اختصاص دهند.

100 میلیون تومان برای بهسازی مساجد مازندران اختصاص یابد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان مازندران تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مازندران نسبت به ترویج فرهنگ نماز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تجلیل از خادمان نماز در سطح استان مازندران اشاره کرد و تاکید کرد: خادمان واقعی مساجد و نماز باید به بهترین وجه مورد تجلیل قرار گیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده حجت‌الاسلام انصاریان برای ترویج نماز در چالوس، خطاب به فرماندار چالوس تاکید کرد که از این مبلغ نماز به خوبی تجلیل شود.

این مسئول با اعلام اینکه توجه جدی به مساجد در برنامه کاری دست‌اندرکاران قرار گیرد، بیان داشت: پیام‌های مهم اجتماعی و انسانی باید از مساجد صادر شود.

طاهایی در ادامه با ابلاغ ماموریت جدید به فرمانداران و شهرداران شهرهای مازندران تاکید کرد: در سال آینده هر شهرستان با مشارکت شهرداری آن منطقه بیش از 100 میلیون تومان برای بهسازی نمازخانه‌های بین راهی و مساجد سطح شهر خود اختصاص دهند.

وی در ادامه با اشاره به نبود قبله نماز در سطح برخی مساجد بین راهی مازندران از اداره کل راه و شهرسازی مازندران خواست به احداث قبله‌نما در جاده‌های کناره مازندران اقدام کند.

در ادامه فرماندار چالوس با اعلام اینکه ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات شهرستان‌ها نیاز به منابع مالی دارد، گفت: اضافه کردن مسجد در محور کندوان با استقبال مناسب گردشگران همراه بود.

میر غدیر رضایی خواستار اختصاص سوخت مناسب به مساجد بین‌راهی توسط شرکت ملی نفت ایران شد.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول