اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس مطرح شد

‌جزئیات طرح اصلاح فعالیت خبرنگاران در مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی چیزی برای پنهان کردن ندارد، گفت: به خبرنگاران در اجرای وظیفه اطلاع رسانی، سخت نگیریم.

‌جزئیات طرح اصلاح فعالیت خبرنگاران در مجلس

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه اصلاح بخشی از آیین نامه داخلی مجلس دارای حدود 18 بند بوده است، گفت: زمان نطق نمایندگان، اختیارات رؤسای کمیسیون‌ها و فعالیت خبرنگاران مجلس بخشی از این اصلاحیه بوده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: بند مربوط به فعالیت خبرنگاران در مجلس باعث کم شدن عمق اطلاع‌رسانی دقیق را فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ما چیزی برای پنهان کردن ندارد، گفت: گله‌مندی نمایندگان مجلس از انعکاس حرکات و رفتارهای مختلف آنان در رسانه‌هاست.

علیپور با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر در صحن مجلس و بعدازظهرها هم در کمیسیون‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: انعکاس همه حرکات و رفتارهای نمایندگان در مجلس که گاهی به دلیل خستگی ایجاد می‌شود مورد انتقاد موافقان طرح محدودیت برای خبرنگاران بوده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از حضور خبرنگاران با دوربین در یک ساعت اول مجلس در بندی از طرح اصلاح آیین نامه مجلس و حضور بدون دوربین در ساعات دیگر خبر داد و یادآور شد: این بند توسط نمایندگان مجلس حذف شده است.

وی با اشاره به تلاش خبرنگاران و شوق متعهدانه آنان برای انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: به خبرنگاران سخت نگیریم و‌ وقتی کمکی به آنان نمی‌کنیم در اجرای وظایفشان مانع ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول